Lectură de un minut

19 Mar 2024 - Știri și Noutăți

L'Oréal intenționează să transforme Aēsop într-un brand de lux

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

L'Oréal intenționează să transforme Aēsop într-una dintre cele mai performante mărci de frumusețe de lux, prin "eliberarea potențialului său de creștere" în Asia.  

 

Sursa foto: Aesop/ L’Oréal

Divizia Luxe a conglomeratului francez, care a achiziționat anul trecut brandul australian de frumusețe de la Natura & Co pentru 2,52 miliarde de dolari, urmând să extindă prezența Aēsop în China și să investească în operațiunile sale de travel retail.

"Ne propunem să accelerăm potențialul enorm de creștere al Aēsop pe aceste piețe promițătoare și să facem ca acest brand să se alăture clubului mărcilor miliardare L'Oréal Luxe", a declarat Cyril Chapuy, președintele Diviziei Luxe a L'Oréal, pentru Cosmetics Business.

Misiunea gigantului francez din domeniul frumuseții de a extinde amprenta de retail a Aēsop se bazează pe istoricul mărcii de lux de îngrijire corporală. Nu numai că Aēsop a raportat vânzări globale de 537 de milioane de euro în 2022, dar a deschis și primul său magazin în China, în Shanghai, înainte de a-și spori rapid prezența în comerțul cu amănuntul la șase locații în zone precum Macao și Guangzhou.

Marca are, de asemenea, multe operațiuni de retail de călătorie

L'Oréal, care deține 23 de mărci în cadrul Luxe Division, a fost recent desemnată lider mondial în domeniul frumuseții de lux, după ce vânzările sale au crescut anul trecut cu 4,5%, ajungând la 14,92 miliarde de euro.

Portofoliul său include brandurile ultra-premium de îngrijire a pielii Lancôme, Kiehl's și Helena Rubinstein, precum și contracte de licență de frumusețe pentru case de modă precum Prada și Valentino.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  L'Oréal intenționează să transforme Aēsop într-un brand de lux