Creată în 1987, Aēsop este renumită în întreaga lume pentru produsele din portofoliul propriu pentru îngrijirea tenului, părului și de îngrijire corporală. Cu ambalajul său caracteristic de culoarea chihlimbarului, ingredientele pe bază de plante, formulele vegane sustenabile și servicii personalizate pentru clienți, Aēsop a evoluat într-un brand de top cu prezență pe piața de lux la nivel mondial, în lanțuri de magazine cu produse de înfrumusețare, precum și în industria HoReCa.
Aēsop este distribuit în aproximativ 400 de puncte de vânzare în America, Europa, Australia, Noua Zeelandă și Asia, dar și în China, unde primul magazin a fost deschis în 2022. Brandul a înregistrat vânzări de 537 de milioane de dolari în 2022.
L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, printre care și L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline, Vichy, La Roche-Posay, Yves Saint Laurent și Lancome, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.
Aēsop este un brand de lux, care oferă produse eficiente și senzoriale în mai multe segmente de frumusețe și wellness, inclusiv pentru păr, corp, ten, casă și parfumuri. Încă din 1987, Aēsop a înregistrat o creștere organică semnificativă, fiind prezentă acum în peste 395 de locații din întreaga lume.