Lectură de 4 minute

21 Apr 2021 - Știri și Noutăți

Cum arată noul magazin Kaufland, deschis în Târnăveni, județul Mureș

Anca Olteanu

Kaufland România inaugurează pe 22 aprilie 2021 un magazin în Târnăveni, județul Mureș, ajungând la o rețea națională de 142 de hipermarketuri. Prin deschiderea acestui magazin, compania creează 75 de locuri de muncă noi.

Noul magazin din Târnăveni, județul Mureș, este situat pe strada Victoriei nr.15 A, și are o suprafață totală de peste 4.500 metri pătrați, dintre care peste 2.700 metri pătrați sunt destinați spațiului interior de vânzare.

Oferta Kaufland

Cu ocazia deschiderii, clienții vor fi așteptați cu reduceri și promoții speciale.

Magazinul are o parcare cu 191 de locuri, din care 8 sunt destinate persoanelor cu dizabilități, 6 pentru părinți și 12 rasteluri pentru biciclete. Totodată, noua locație dispune și de o stație e-charge de încărcare rapidă a mașinilor electrice.

Citeste si:
Delhaize extinde parteneriatul cu Decathlon și oferă în magazine echipamente sportive

Hipermarketul este prevăzut cu 6 case de marcat standard, din care una dedicată persoanelor cu dizabilități și alte 4 case express tip self-service.

Kaufland Târnăveni dispune de un raion extins de legume și fructe, vitrină cu servire asistată, de 22,5 metri, cu produse proaspete. În plus magazinul dispune și de brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie. În exterior, la punctul Grill, clienții pot găsi mâncăruri gata preparate.

În galeria comercială, clienții au acces și la o pizzerie, un magazin naturist, o farmacie, un punct de schimb valutar și un bancomat.

Citeste si:
Vânzările PepsiCo au crescut cu 24% în al doilea trimestru din acest an

Program Kaufland

În această perioadă, programul de lucru se va alinia restricțiilor în vigoare impuse de autorități și va începe de la 7:00 și până la 21:00, de luni până duminică.

Magazinul integrează și infrastructuri de reciclare pentru clienți și oferă astfel un automat de colectare a deșeurilor tip self-service, cu două aparate de colectare și capacitate mărită de stocare a recipientelor. Pentru a încuraja reciclarea în rândul clienților, cei care folosesc automatul primesc cupoane de reducere în schimbul deșeurilor depuse. Aici, ei pot depune trei tipuri de ambalaje - PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru).

La intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalajele ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi drept răsplată cupoane cu 50% reducere pentru cumpărarea altora noi, la alegere din produse selecționate, conform campaniei lunare.

Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.

Măsuri Covid-19 în magazinele Kaufland

Magazinul nou deschis la Târnăveni este respectă măsurile sporite de protecție și prevenție aplicate în rețeaua Kaufland în această perioadă:

  • Toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați, toaletele și spațiile comune sunt dezinfectate frecvent;

  • Magazinul este dotat cu stații cu dezinfectant de mâini gratuit;

  • Casele de marcat sunt dotate cu geamuri de protecție din plexiglas;

  • Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indică distanța de siguranță de minim 2 metri;

  • Toți angajații cunosc măsurile de prevenție și au la dispoziție o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă;

  • În magazin sunt difuzate și afișate mesaje de informare și reamintire a importanței respectării măsurilor de prevenție;

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 142 de magazine în România.

Kaufland România a atins o cifră de afaceri de 12,92 miliarde lei, în perioada martie 2020 - februarie 2021. Prin activitatea sa, Kaufland a generat în România o contribuție totală în economie de peste 9 miliarde de lei, ce reprezintă aproximativ 0,9% din PIB-ul total al României. Anul trecut, retailerul a cheltuit peste 9 miliarde de lei cu furnizorii locali.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cum arată noul magazin Kaufland, deschis în Târnăveni, județul Mureș