Vidal Sassoon este un brand de îngrijire a părului, cu o imagine inspirată de salon pe piața de retail. Adăugarea acestui brand completează portofoliul local al mărcilor Henkel din China.
Portofoliul Vidal Sassoon se concentrează pe segmentul premium de îngrijire a părului cu șampoane și balsamuri. Afacerea deține o poziție puternică pe piața chineză și a generat vânzări de peste 200 de milioane de euro în anul fiscal 2022/2023.
Urmărim achiziții direcționate pentru a ne modela și a consolida în mod activ portofoliul. Tranzacția va fi o schimbare pentru afacerea noastră din China, oferind oportunitatea de a ne extinde în continuare afacerea într-una dintre categoriile noastre de bază pe această piață atractivă, în creștere.
Carsten Knobel, CEO-ul Henkel
Achiziția este supusă aprobărilor instituțiilor de reglementare.
Vidal Sassoon a fost fondată de regretatul frizer britanic Vidal Sassoon, care a câștigat recunoașterea în anii 1960 pentru coafarea părului vedetelor. Marca de îngrijire a părului a fost achiziționată de P&G în anul 1980.
Henkel nu este singura companie care a făcut o achiziție de frumusețe în ultima lună. Grupul de investiții Bridgepoint a cumpărat RoC Skincare pentru o sumă nedezvăluită, scrie CosmeticsBusiness. De asemenea, conglomeratul spaniol de frumusețe Puig a achiziționat un pachet majoritar de acțiuni în brandul german de îngrijire a pielii Dr. Barbara Sturm. În plus, L’Oréal a investit și în marca elvețiană de îngrijire a pielii pentru longevitate Timeline.