Lectură de 2 minute

18 Dec 2020 - Știri și Noutăți

Hanul Boieresc, marcă proprie PENNY, ajunge la 200 de produse

Andra Imbrea

Hanul Boieresc, marca proprie a retailerului PENNY, a ajuns să conțină 200 de produse, dublu față de 2018, când PENNY a dezvoltat 100 de articole pentru a marca sărbătorirea celor 100 de ani de Românie Modernă.

Retailerul a anunțat că planurile de dezvoltare pentru următorii 3 ani prevăd ca 60% din sortiment să fie produs în România, ingredientul principal să fie fabricat în România, iar procesarea intermediară să fie și ea realizată local, ca parte a angajamentului de susținere pe termen lung a producătorilor români. 

Citește și: Daniel Gross, PENNY: 2020, în creștere, dar nu spectaculos. 2021 va fi însă un an mai greu

Un prim pas al acestei abordări strategice care pune în centru proveniența locală a produselor din magazine, dar și a mărcilor proprii realizate preponderent în România, îl reprezintă relansarea gamei Hanul Boieresc, cea mai importantă marcă proprie PENNY. Toate produsele Hanul Boieresc sunt 100% românești. În plus, toată carnea proaspătă de la PENNY este acum 100% românească și sub marca Hanul Boieresc, iar toate fructele și legumele românești marcă proprie sunt dezvoltate sub aceeași marcă.

Față de 2018, când PENNY a dezvoltat 100 de articole pentru a marca sărbătorirea celor 100 de ani de Românie Modernă, gama Hanul Boieresc și-a dublat anul acesta numărul de articole, toate fiind produse în România. 100 de articole fac parte din sortimentul permanent, iar altele 100 sunt în ediție limitată, pentru a îmbogăți sortimentul mărcii în timpul sărbătorilor, fie că sunt cele de Crăciun și Anul Nou, fie cele de Paști.

Citeste si:
Profi inaugurează noua generație Profi City: primul magazin, deschis în Timișoara

Vezi și: PENNY, 7 noi magazine în decembrie. Retailerul încheie anul cu o rețea de 276 de magazine

Atât sortimentul permanent, cât și produsele în edițiile de sărbătoare Hanul Boieresc acoperă toate categoriile de produse, precum lactate, brânzeturi, mezeluri, alimente de bază, conserve de legume și fructe, dulciuri, băuturi alcoolice și nealcoolice, pește si produse din pește.

Hanul Boieresc se adresează atât consumatorilor îndrăgostiți de produsele tradiționale, cât și celor mai pretențioși și sofisticați, pe care îi atrage redescoperirea și reinterpretarea creativă, dar vor să păstreze viu în memorie și gustul bun al `bucatelor de altădată’.

În prezent, portofoliul de mărci proprii PENNY cuprinde 30 de mărci și mai mult de 1000 de articole. Dintre cele 30 de marci, 11 sunt românești, comercializate doar în România. Mai mult de 50% dintre cele 1000 de articole marcă proprie sunt dezvoltate de PENNY România, majoritatea fiind produse în țară si exportate pentru mărci proprii internaționale.

Citeste si:
Nielsen: Românii afectați de Covid-19, locomotivă pentru FMCG în online. 3 din 5 clienți online au făcut cumpărături prin social media

 

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Hanul Boieresc, marcă proprie PENNY, ajunge la 200 de produse