Lectură de 2 minute

24 Mai 2022 - Știri și Noutăți

Farmec relansează brandul sub un nou concept și introduce șapte produse noi

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Producătorul român Farmec relansează brandul din portofoliu cu același nume, sub conceptul „Farmecul se cultivă în familie. Din generație în generație”. Linia de produse vine cu un logo nou, un ambalaj modern, formule îmbunătățite și șapte noi produse.

Gama Farmec conține peste 30 de produse cu formule create pentru nevoile principale ale tenului, părului, mâinilor și picioarelor. Odată cu rebrandingul, au fost introduse pe piață șapte produse noi: cremă de mâini de efect instant de hidratare și absorbție rapidă, cremă de mâini cu SPF 10, două balsamuri de mâini cu textură lejeră și absorbție rapidă, un tonic micelar, un gel micelar 3 în 1 și o apă micelară.

Pe lângă săpunuri, creme de mâini, soluții pentru curățarea tenului, gama conține trei creme pentru nevoile de bază ale feței, cu ceai verde, ulei de argan, vitamina E sau aloe vera.

Îngrijirea picioarelor, Farmec oferă produse de tip cremă, antiperspirant și soluție de îngrijire cu efect antibacterian.

Retail jobs

În mai, Farmec a extins portofoliul Gerovital cu o nouă gamă și a lansat primele sale măști hidrogel, de unică folosință, de tip șervețel, dedicate tenului și ochilor, fiind disponibile la raft și online. În februarie 2022, Farmec a anunțat că a investit 450.000 de euro în relansarea gamei Gerovital H3 Evolution, banii fiind alocați pentru cercetare, design și comunicare.

Farmec a înregistrat o cifră de afaceri de 285 de milioane de lei, în creștere față de anul 2019 cu 8,4% și în scădere cu 1,2% față de rezultatul anului precedent, 2020, an în care ponderea mare în vânzare au constituit-o produsele dezinfectante. Fără categoria dezinfectanți, Farmec a vândut cantitativ în anul 2021 față de 2020 cu aproape 4% mai multe produse, cifra de afaceri aferentă acestora fiind cu 8,1% mai mare.

Compania comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări. În aprilie 2022, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.

Citeste si:
Auchan lansează o nouă ediție a inițiativei Clubul Mărci Emblematice Româneşti, prin care celebrează mărcile autohtone
Auchan lansează o nouă ediție a inițiativei Clubul Mărci Emblematice Româneşti, prin care celebrează mărcile autohtone
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Farmec relansează brandul sub un nou concept și introduce șapte produse noi