Lectură de 2 minute

28 Apr 2021 - Știri și Noutăți

Vânzările produselor de curățenie Farmec se dublează înainte de Paște față de restul anului

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

În 2020, vânzările produselor de curățenie deținute de Farmec din gama Nufăr au înregistrat un avans de 38%, iar cele din gama Triumf au avut o creștere de 23% comparativ cu 2019.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, înregistrează în perioada premergătoare sărbătorilor de Paște o dublare a vânzărilor față de restul anului.

„Anul trecut a fost unul atipic din cauza pandemiei, care a impulsionat creșterea semnificativă a vânzărilor de produse de îngrijire a locuinței, în special cele destinate anumitor tipuri de suprafețe. În schimb, am constatat că sezonalitatea datorată obiceiurilor de consum s-a menținut.

Și în 2020, cele mai mari vânzări au fost în perioada sărbătorilor de primăvară și în toamnă, începând cu lunile octombrie și noiembrie. Ne așteptăm ca această tendință ascendentă să continue și anul acesta, în condițiile în care oamenii sunt mai preocupați de igiena locuinței”, a declarat Aura Carabiber, manager de produs Farmec.

Gama Nufăr, dedicată curățeniei întregii case - care cuprinde dezinfectanți de suprafețe, dar și gama de produse care respectă mediul, Nufăr Verde - a înregistrat în 2020 un avans de 38% al vânzărilor, comparativ cu anul precedent. Totodată, gama de produse de curățenie pentru bucătărie, Triumf, a avut anul trecut o creștere de 23% comparativ cu 2019.

Produsele de igienizare, în topul vânzărilor

Un avans mai mare au înregistrat produsele în ambalaje voluminoase, în special produsele destinate consumurilor colective, achiziționate de instituții și companii, care sunt utilizate mai des la curățarea și igienizarea suprafețelor din cauza pandemiei.

Atât produsele Nufăr, cât și Triumf au consemnat în 2020 un avans mai mare decât media pieței de produse de îngrijire a locuinței, care a crescut cu 18,3% în valoare, conform firmei de cercetare de piață Nielsen, în special ca urmare a vânzărilor de dezinfectanți pentru suprafețe.

Noi lansări Farmec

În 2020, compania și-a îmbogățit gama de produse de curățenie cu dezinfectanți de suprafețe de tip biocid, iar anul acesta compania a decis să lanseze produse degresante sub formă de spumă.

Citeste si:
Top CINCI tendințe în ambalarea produselor, în 2023. La ce să ne așteptăm de la retaileri
Top CINCI tendințe în ambalarea produselor, în 2023. La ce să ne așteptăm de la retaileri

Farmec este un producător de cosmetice cu capital 100% românesc. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În martie 2021, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Vânzările produselor de curățenie Farmec se dublează înainte de Paște față de restul anului