Lectură de 2 minute

27 Mai 2021 - Știri și Noutăți

eMAG Marketplace a ajuns la 36.000 de selleri și investește 251 milioane lei în tehnologie, internaționalizare și oameni

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

eMAG Marketplace a crescut cu 80% în ultimul an și a ajuns la peste 36.000 de IMM-uri care vând în România, Bulgaria și Ungaria. eMAG va investi 251 de milioane de lei în dezvoltarea antreprenoriatului digital prin intermediul platformei Marketplace în următorii trei ani.

În 2020, al zecelea an de activitate a platformei, volumul vânzărilor realizate de sellerii români din eMAG Marketplace a crescut cu peste 90% față de 2019, ajungând la 25 de milioane de produse. De asemenea, 61% dintre selleri au realizat o cifră de afaceri în creștere cu 50% de la an la an.

„Am investit constant în dezvoltarea eMAG Marketplace pentru a crea un hub al IMM-urilor românești. În următorii 10 ani, obiectivul nostru este să exportăm în regiune know-how-ul și tehnologia dezvoltate în România și ne dorim să fim prezenți pe toate piețele din Europa Centrală și de Est”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

„În primii 10 ani de eMAG Marketplace ne-am concentrat pe dezvoltarea tehnologiei, a echipei și infrastructurii care permite să oferim funcționalități extinse pentru creșterea afacerii și integrarea rapidă. În prezent, ni se alătură trei selleri noi în fiecare oră. De acum, intrăm într-o nouă etapă de dezvoltare accelerată care vizează extinderea internațională. Astfel, vom putea susține și mai mult antreprenorii locali care doresc să își extindă business-ul la nivel internațional”, a declarat Florin Filote, vicepreședinte eMAG.

De la lansarea asistentului virtual de business, sellerii si-au crescut, în medie, cu 55% vânzările urmând recomandările privind optimizarea stocurilor, iar indicatorul seller rating a contribuit la creșterea cu 155% a ratei de conversie pentru sellerii care au primit peste 4 stele de la clienți. Mai mult, cei care au urmat recomandările de îmbunătățire a documentației produselor au obținut cu 30% mai multe vizite în platformă, în vreme ce vânzările au crescut, în medie, cu 24% pentru cei care utilizează eMAG Ads.

Lansările anului 2021 în eMAG Marketplace

Până la finalul acestui an, sellerii din Marketplace vor avea la dispoziție instrumente noi pentru business-ul online și canale noi de comunicare. În curând va fi lansat un sistem nou pentru măsurarea indicatorilor de sănătate a contului, care evaluează activitatea în platformă cu accent pe acțiunile de prevenție. De asemenea, din luna iulie va fi simplificat fluxul de listare a noilor produse, ceea ce le va permite sellerilor să își extindă oferta din platformă.

În luna septembrie este programată lansarea aplicației de mobil eMAG Marketplace, instrument care le va permite să monitorizeze activitatea din platformă.

Tot anul acesta, partenerii care vor să își extindă business-ul pe plan internațional vor putea fi integrați într-un program nou, menit să simplifice procesul de listare în eMAG Ungaria.

Citeste si:
Ce comandă românii înainte de Paște? Top produse cu vânzări în creștere pe eMAG
Ce comandă românii înainte de Paște? Top produse cu vânzări în creștere pe eMAG

Companie românească fondată în 2001, eMAG activeaza in domeniul comerțului electronic din România.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  eMAG Marketplace a ajuns la 36.000 de selleri și investește 251 milioane lei în tehnologie, internaționalizare și oameni