Lectură de 2 minute

12 Apr 2021 - Știri și Noutăți

Vânzările eMAG au crescut cu aproape 50% în pandemie, iar compania vrea să angajeze 2.000 de persoane anul acesta 

Redacția Retail.ro

Vânzările eMAG au crescut anul trecut cu aproape 50%, urmând ca în 2021 să înregistreze o creştere de 10-15%, iar retailerul are în plan pentru să recruteze anul acesta 2.000 de persoane și să se extindă pe încă o piaţă internaţională, scrie economica.net.

„Am avut zile si săptămâni în care creșterea era de peste 100%, iar acum trebuie să urcăm pe această creștere. Reușim să avem si acum o creștere de 10-15% si ne dă perspective foarte bune pentru viitor. Temerea noastră era că asta să nu fie doar un trend care trece şi oamenii să revină la fostele obiceiuri. Oamenii cumpără în continuare din categorii din care nu cumpărau înainte online. Încrederea a crescut. Oamenii încep să consume din ce în ce mai mulți bani în online”, a spus Stanciu, președintele executiv al eMAG în cadrul unei dezbateri online organizată de Confidex.

Stanciu a mai declarat că jumătate din creșterea retail-ului va veni din comerțul online în următorii 10 ani. 

Recent, eMAG a decis ca cei peste 3.000 de angajați să lucreze permanent de acasă și de la birou după pandemie, iar compania își va păstra spațiile existente de birouri și va investi peste 1,5 milioane de euro pentru a reamenaja sediul central.

eMAG va investi peste 3,2 miliarde de lei în următorii trei ani pentru a susține dezvoltarea accelerată a comerțului online. Astfel, în următorii trei ani, grupul eMAG își va consolida prezența în regiune prin investiții care se ridică la 785 de milioane de lei.

Citeste si:
Mega Image și eMAG opresc parteneriatul, urmând să dezvolte propriile proiecte în e-commerce

În Ungaria, unde compania a fuzionat cu Extreme Digital în urmă cu doi ani, ținta este de a atinge vânzări de un miliard de euro în următorii cinci ani. În Bulgaria, eMAG va continua extinderea prezenței fizice, după ce anul trecut a inaugurat primul showroom la Sofia, și se va concentra pe dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor sale.

Companie românească fondată în 2001, eMAG activeaza in domeniul comerțului electronic din România.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Vânzările eMAG au crescut cu aproape 50% în pandemie, iar compania vrea să angajeze 2.000 de persoane anul acesta