Lectură de 3 minute

26 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Doi studenți au lansat EasyBitez.ro, un asistent digital pentru gătit, cu o investiție de 5.000 de euro

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Doi tineri, studenți și antreprenori, au lansatEasyBitez.ro, un asistent digital care livrează ingrediente fresh, gata cântărite și numerotate, împreună cu rețeta aferentă, în urma unei investiții de 5.000 de euro. Antreprenorii estimează că acest concept va genera peste 200 de comenzi lunar și o cifră de afaceri de 65.000 de euro după primul an de funcționare.

Vlad Cămărășoiu (21 de ani) și Luca Oriță (20 de ani), foști colegi de liceu care în prezent studiază administrarea afacerilor în Olanda, respectiv computer science în Marea Britanie, au observat comportamentul de consum al românilor în pandemie și au lansat EasyBitez.ro. EasyBitez.ro este un site care oferă posibilitatea comenzii ingredientelor pe baza unei rețete livrate împreună cu acestea.

Care este procesul

Mecanismul este unul simplu. Astfel, clienții își aleg ce vor să mănânce din rețetele puse la dispoziție pe site, pentru câte persoane să fie masa, iar EasyBitez.ro livrează rețeta, concepută și testată de bucătari profesioniști, iar ingredientele sunt gata cântărite și numerotate în ordinea folosirii lor.

,,Optimizăm astfel timpul de preparare și evităm risipa alimentară, totul fiind pregătit exact pentru numărul de persoane indicat de tine. Fără timp pierdut căutând rețeta perfectă, fără drumuri la supermarket, fără cântărit ingrediente'', a precizat Vlad Cămărășoiu, co-fondator EasyBitez.ro.

Retail jobs

Oficial, businessul celor doi antreprenori a fost lansat în luna septembrie, după o perioadă de implementare, testare și optimizare a fluxului operațional de șapte luni. Primele comenzi au apărut imediat, iar în prezent sunt înregistrate în medie 50 de comenzi lunar.

Pachetele disponibile sunt de tip Single sau Family și destinate pentru două, patru sau șapte zile. Livrările se pot face, momentan doar în București, în fiecare marți sau sâmbătă, iar opțiunile includ și rețete vegetariene. Toate sunt împărțite pe timp de preparare, iar gradul de dificultate este ușor-mediu, astfel încât rețetele să fie accesibile oricărei categorii de clienți, indiferent de experiența acestora în bucătărie.

Cea mai aglomerată zi până în prezent este sâmbăta, iar cel mai comandat este pachetul Family Box pentru patru zile, adică 16 porții. Rețeta cea mai populară este Poke Bowl, un preparat cu influențe hawaiiene. În medie, clienții plasează două comenzi/lună, iar valoarea medie a acestora este de 250-300 de lei.

,,Având în vedere contextul actual, clientul nostru este o persoană care pune preț pe calitatea timpului său liber, își dorește să evite deplasările și aglomerația inutilă. Experiența gătitului și faptul că știi exact ce ingrediente folosești, este ceea ce ne diferențiază față de orice altă soluție de pe piață. Food delivery-ul și casual dining-ul rămân parte din viața de zi cu zi, dar noi oferim și o modalitate de a petrece timpul liber într-un mod plăcut, având ca obiectiv și un stil de viață sănătos și sustenabil, ce evită risipa'', a mai precizat Vlad Cămărășoiu.

Citeste si:
Generațiile Millennials și Z se așteaptă la înrăutățirea situației economice și a contextului sociopolitic în acest an
Generațiile Millennials și Z se așteaptă la înrăutățirea situației economice și a contextului sociopolitic în acest an

Pentru următorul an, fondatorii EasyBitez.ro își propun să atingă un nivel mediu de 200 de comenzi/lună și atingerea unei cifre de afaceri de 65.000 de euro la finalul lui 2022. De asemenea, antreprenorii își doresc să extindă proiectul la nivel național, atrăgând pentru acest pas o investiție ce poate sprijini dezvoltarea sistemului logistic.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Doi studenți au lansat EasyBitez.ro, un asistent digital pentru gătit, cu o investiție de 5.000 de euro