Lectură de 3 minute

12 Mar 2024 - Știri și Noutăți

Decathlon lansează un nou portofoliu de produse și dezvăluie noul logo al brandului 

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Decathlon, un brand global multi-specializat de articole sportive, își dezvăluie noul obiectiv, „Move People Through the Wonders of Sport”, și strategia din spatele acestei noi și îndrăznețe ambiții de a aduce sportul inovator și durabil la îndemâna tuturor. În cadrul acestei evoluții, Decathlon își dezvăluie noua identitate de brand, care include o identitate dinamică și orientată spre viitor și noul logo, ce seamănă cu o orbită. 

 

Sursa foto: Decathlon

Decathlon adoptă o strategie globală ambițioasă, care include o mai bună experiență pentru clienți, un angajament puternic față de sustenabilitate și o modernizare generală a companiei. În centrul experienței clienților se află un brand cu o nouă înfățișare, care a fost lansat astăzi.

Decathlon, o nouă identitate de brand și un nou portofoliul de produse

Noua identitate de brand surprinzătoare a Decathlon reflectă ambiția și, în același timp, celebrează trecutul său. Alături de un albastru dinamic, aceasta prezintă acum o nouă pictogramă a mărcii - „Orbit” - care exprimă mișcarea, ambiția de a atinge noi înălțimi și circularitatea, aflate în centrul modelului de afaceri sustenabil al Decathlon.

Decathlon eliberează întregul potențial al brandului pentru a aduce sportul la îndemâna tuturor, printr-un portofoliu de brand nou și simplificat, cu 9 categorii specializate: Quechua (sporturi montane), Tribord (sporturi nautice și aeriene), Rockrider (ciclism în aer liber), Domyos (fitness), Kuikma (sporturi cu racheta), Kipsta (sporturi de echipă), Caperlan (viață în sălbăticie), Btwin (mobilitate urbană) și Inesis (tir cu arcul), precum și 4 mărci expert: Van Rysel, Simond, Kiprun și Solognac.

Obiectivul Net Zero

Tot binele pe care sportul îl aduce în viețile și societățile oamenilor nu poate fi în detrimentul planetei.

Decathlon își propune să fie o forță motrice și s-a angajat să atingă obiectivul Net Zero până în 2050.
Obiectivele de decarbonizare ale DECATHLON sunt (țintele 1, 2 și 3):
• reducerea cu 20% a emisiilor absolute de CO2 în 2026.
• reducerea cu 42% a emisiilor absolute de CO2 în 2030 și net zero până în 2050.

Puternic angajat în atingerea ambițiilor sale, Decathlon și-a decuplat în 2023, pentru al doilea an consecutiv, creșterea și emisiile de CO2. Acest lucru înseamnă, de asemenea, că, în întreaga gamă de produse, Decathlon mărește durata de viață a acestora și le permite clienților să reutilizeze, să repare și să își recicleze propriile produse.

De asemenea, compania exploatează puterea digitală printr-o reînnoire globală a site-ului de comerț electronic, pentru a oferi clienților o experiență de cumpărare unitară, oricând și oriunde.

Citeste si:
Decathlon își extinde serviciul de închiriere pentru a include echipamente de ski
Decathlon își extinde serviciul de închiriere pentru a include echipamente de ski

În lunile următoare, peste 1.700 de magazine din întreaga lume vor fi renovate pe un model complet nou, oferind clienților o experiență intuitivă, o vizibilitate sporită a produselor, prezentări fizice și digitale atractive și o atmosferă plăcută din punct de vedere estetic.

Decathlon este un producător inovator de articole sportive pentru orice nivel de experiență. Cu peste 100.000 de coechipieri și 1.700 de magazine în întreaga lume, Decathlon și echipele sale lucrează încă din 1976 pentru a îndeplini o ambiție continuă: Move people through the wonders of sport, pentru a-i ajuta să fie mai sănătoși și mai fericiți într-un viitor sustenabil.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Decathlon lansează un nou portofoliu de produse și dezvăluie noul logo al brandului