Noul magazin Cupio, inaugurat recent, este situat în Lotus Center Oradea. Cu o gamă largă de produse, de la manichiură, machiaj și îngrijire a pielii, magazinul promite să ofere clienților o experiență de cumpărare excepțională și personalizată.
Ca de fiecare dată, la deschiderea magazinului din vestul țării, clienții au fost așteptați cu promoții speciale, produse nou lansate și au primit cadouri speciale la cumpărături.
În altă ordine de idei, Cupio împreună cu McCann PR au lansat vara aceasta SUMMER ME, o campanie care conține produse de make-up și manichiură menite să încurajeze pe toată lumea să se exprime exact așa cum vrea.
Gamele Glam & Neon by Cupio din colecția de vară SUMMER ME reunesc două subcategorii de produse, make-up și manichiură, care propun culori vibrante și glam pentru look-uri electrizante și strălucitoare.
Categoria SUMMER ME de make-up conține produse variate, ideale pentru vară, cum ar fi noile BB Cream cu factor de protecție solară, creioanele de buze Waterproof în nuanțe naturale, gloss-urile Bigger is Better disponibile în mai multe culori, pigmenții cameleonici RebelEyes, farduri colorate pe bază de apă de la Hype și iluminatoare în diferite nuanțe și texturi de la Extra Dose of Glow, Skin Glow și Oh, My Glow!.
Cupio este un brand românesc care și-a început povestea în urmă cu 11 ani, la Timișoara, devenind în scurt timp unul dintre cele mai importante repere în piața produselor cosmetice profesionale. Brandul pune acum la dispoziție 24 de magazine fizice, magazinul online cupio.ro și un digital beauty school cu sesiuni live & traineri specializați.