Lectură de 4 minute

29 Jun 2020 - Știri și Noutăți

Cum a fost prima săptămâna de shopping în Veranda Mall: Mizăm pe minim 70% din traficul dinaintea pandemiei

Andra Imbrea

Centrul comercial Veranda s-a redeschis in 15 iunie, însă nu funcționeză la capacitate maximă, cinematograful și food court-ul fiind în continuare închise. În prima săptămâna de la redeschidere, traficul în Veranda Mall a fost puțin peste așteptările reprezentanților centrului comercial, care mizează pe un minim de 70% din traficul anterior pandemiei și declarării stării de urgență. În continuare însă există vizitatori care sunt reticenți în a li se măsura temperatura, măsură obligatorie impusă de Veranda Mall. 

"Dinamica evenimentelor din prima săptămână de după deschidere a fost destul de bună și în linie cu așteptările noastre. Am putea chiar spune ca au fost puțin depășite, cel puțin din punct de vedere al traficului. Mizăm pe un minim de 70% din traficul anterior pandemiei și declarării stării de urgență și acesta ne-a depășit puțin așteptările. Din punct de vedere al vânzărilor, este mult prea devreme pentru a trage linie și nici nu avem date suficiente", au declarat reprezentanții Veranda Mall.

Veranda Mall a anunțat o serie de măsuri de siguranță privind redeschiderea centrului comercial, precum agenți de pază la fiecare intrare și proceduri de verificare a temperaturii cu termometre fără contact la intrarea în mall. Reprezentanții centrului comercial au mai spus că elimină obiectele care permit socializarea, de la desființarea băncilor și a spațiilor de fumat până la eliminarea meselor din food court (care se menține).

"Există în continuare persoane reticente la măsurarea temperaturii, deși o facem în cel mai puțin invaziv mod cu putință, dar este o dificultate cu care se confruntă toate clădirile comerciale și instituțiile publice care au fost nevoite să implementeze astfel de măsuri de control acces", au declarat reprezentanții Veranda Mall la solicitarea wall-street.ro. 

De fiecare dată când apar astfel de discuții sau întrebări, personalul Veranda explică vizitatorilor că respectă prevederile legale și recomandările autorităților și că astfel de măsuri, independent de eficiența acestora, sunt menite să protejeze oamenii.

Citeste si:
Pandemia a costat Primark aproape 900 milioane de euro. Discounterul de fashion așteaptă o scădere de 70% a profitului

"Până la urma măsurarea temperaturii și obligativitatea purtării măștilor pot fi incomode pentru toată lumea implicata în proces, însă trebuie să avem în vedere și binele comun și sănătatea tuturor".

Veranda Mall: Traficul a depășit așteptările noastre 

În prima săptămâna de la redeschiderea centrelor comerciale traficul a depășit așteptările Veranda Mall, însă reprezentanții centrului comercial spun că acesta nu este un indicator suficient pentru a evidenția schimbările de comportament induse de pandemie. "Acestea se pot vedea și în obiceiurile de cumpîrare, timpul petrecut în mall, mijloacele de deplasare folosite sau alți indicatori pe care îi putem doar intui în acest moment". 

În ceea ce privește strict nivelul traficului, unul dintre principalii factori explicativi este legat de oportunitățile prezente în centrul comercial. "Pentru că nu trebuie să uitam că nu funcționam în totalitate, cinematograful fiind închis, la fel și locurile de luat masa din interior. Cei mai mulți clienti locuiesc în vecinatate, ceea ce înseamnă și obiceiuri de cumpărare și de vizitare puțin diferite față de alte centre comerciale, care se pot traduce în vizite pietonale mai dese și de mai scurtă durată. Astfel, pentru noi mai este importantă și vremea, care a fost destul de capricioasa în ultimele zile și acestor factori li se adaugă și reticența consumatorilor vizavi de centrele comerciale, datorată contextului epidemiologic".

Reprezentații Veranda Mall mai spun că în momentul în care cadrul legal le va permite să funcționeze în întregime se așteaptă la o creștere suplimentară a numărului de vizitatori. 

Citeste si:
Michael Kors și Versace închid 170 de magazine după vânzări în scădere cu 70%

Recent, Veranda Mall a anunțat că a lansat un marketplace online pentru retailerii care le sunt chiriași în centrul comercial. Veranda Mall a devinit astfel primul centru comercial care lansează operațiunile online pentru chiriașii săi, într-o perioadă în care activitatea acestora a fost grav afectată de pandemia de coronavirus care a dus la închiderea retailului fizic. Shop.verandamall.ro poate fi accesat din 12 iunie, numără deja câteva magazine partenere Veranda Mall, iar reprezentații mall-ului spun că vor să atragă și retaileri online care nu le sunt chiriași. 

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cum a fost prima săptămâna de shopping în Veranda Mall: Mizăm pe minim 70% din traficul dinaintea pandemiei