Lectură de 2 minute

22 Aug 2023 - Știri și Noutăți

Ceilalți rivali ai Cupei Mondiale de fotbal feminin: Nike și Adidas, retailerii cu cele mai multe sponsorizări din competiție

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Nike și Adidas s-au luptat pentru clasarea pe podium la Cupa Mondială feminină. Compania americană și cea germană, care au îmbrăcat împreună 23 de echipe la Cupa Mondială feminină, sunt principalii operatori de îmbrăcăminte sportivă cu cele mai multe sponsorizări la această competiție.

Sursa foto: Pixabay

Finala Cupei Mondiale de fotbal feminin, care a avut loc la Sydney (Australia), a consacrat ieri echipa de fotbal feminin a Spaniei drept cea mai bună echipă din lume. Echipa „La Roja”, care a fost îmbrăcată de Adidas pe toată durata competiției, a jucat împotriva echipei feminine britanice, sponsorizată de Nike, ceea ce a făcut ca ambii retaileri să fie ceilalți câștigători și totodată rivali ai Cupei Mondiale, noteaza modaes.com.

De asemenea, compania americană și cea germană au fost sponsorii majoritari în timpul Cupei Mondiale. În total, ambele companii au îmbrăcat 23 dintre cele 32 de echipe naționale feminine participante. Alți operatori, precum Puma și Castore, au fost de asemenea prezenți la competiție.

În ciuda victoriei echipei sponsorizate de Adidas, Nike a fost compania cu cea mai mare prezență, îmbrăcând 13 dintre cele 32 de echipe.

Celelalte opt echipe au fost îmbrăcate de Grand Sport, care s-a ocupat de echipamentul Vietnamului; Hummel, care a îmbrăcat fetele Danemarcei; Reebook, care a sponsorizat echipa națională a Panama; Castore, care a mers pe mâna Irlandei; Puma, care a îmbrăcat Marocul și Elveția; Le Coq Sportif, care a îmbrăcat Africa de Sud; Kopa, cu Zambia; și Saeta, cu Haiti.

Cât costă un tricou oficial al echipelor naționale

De asemenea, primul tricou oficial al echipei naționale feminine a Spaniei are un preț de 140 de euro pe canalul online al Adidas. Compania a avertizat deja la începutul lunii că cererea de produse legate de Cupa Mondială feminină a fost mai mare decât se aștepta chiar compania.

Pe de altă parte, tricoul echipei britanice are un preț de 149,9 euro pe platforma online a Nike. Produsul, care a depășit cererea așteptată, s-a epuizat miercurea trecută în toate mărimile de pe site-ul companiei, cu excepția celei mai mici. Același lucru s-a întâmplat și pe platforma JD Sports, care distribuie de asemenea produsul.

Citeste si:
FOTO| S-a deschis faza a doua a FASHION HOUSE Pallady: ce oferte găsiți la outlet
FOTO| S-a deschis faza a doua a FASHION HOUSE Pallady: ce oferte găsiți la outlet

În altă ordine de idei, potrivit celor mai recente date, Adidas a încheiat anul 2022 cu vânzări de 22,511 miliarde de euro, în creștere cu 6% față de 2021, dar cu o prăbușire a profitului cu 70%, la 638 milioane de euro. Pe de altă parte, Nike a încheiat anul cu vânzări de 6.046 milioane de dolari, cu 16% mai puțin decât în urmă cu un an, și cu un rezultat net de 1.031 milioane de dolari, în scădere cu 28%.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Ceilalți rivali ai Cupei Mondiale de fotbal feminin: Nike și Adidas, retailerii cu cele mai multe sponsorizări din competiție