Un nou brand și un nou logo
În ajunul celei de-a 60-a aniversări și la câteva luni după moartea sa, marca Paco Rabanne își schimbă numele în Rabanne. Această schimbare de nume, după cum au relatat reprezentanții casei, urmărește să simplifice și să aibă un "spirit mai internațional”, potrivit 20minutos.es.
Această schimbare de nume nu vine singură, ci aterizează cu un nou logo de mare impact care aduce un omagiu "moștenirii avangardiste a lui Rabanne și respectă moștenirea de pionierat a brandului". Noua identitate a mărcii prezintă o tipografie inspirată de arhivele casei și de primul său parfum, Calandre, lansat în 1969.
De asemenea, "logo-ul este scris cu litere mici pentru o abordare disruptivă și inovatoare".
Noile modele care dau imagine epocii actuale a brandului Paco Rabanne vor apărea treptat în următoarele 12 luni în campanii, ambalaje și la punctele de vânzare.
Rabanne își lansează prima colecție de machiaj
Dincolo de modă, în materie de frumusețe, semnătura designerului este poziționată în parfumerie, dar în această nouă eră de la "maison" vor să meargă mai departe, intrând pe un nou teritoriu: machiajul.
De la modă la frumusețe, colecția primăvară-vară 2024 va fi prezentată în cadrul unei prezentări de modă care va avea loc în septembrie anul viitor și care încearcă să reflecte personalitatea make-up artistului Diane Kendal, numită director global de creație pentru frumusețe pentru rabanne beauty.
Întreaga gamă de machiaj va fi prezentată într-un ambalaj atrăgător, cu tonuri aurii și argintii și cu o oglindă. Fiecare produs "este inspirat de codurile, simbolurile și vedetele spectacolului, inclusiv de iconica geantă din 1969 și de bijuteriile XL, creând piese ultra-dezirabile pe care fanii pasionați rabanne le pot colecționa", spun ei.
Cum să alegi haine la modă pentru diferite condiții meteorologice?
Lansarea va fi disponibilă online pe 21 august și în magazinele selectate.