Volumul brut de mărfuri (GMV) a crescut cu 2,8%, la 3,2 miliarde de euro, iar veniturile au crescut cu 2,3%, la 2,3 miliarde de euro, în primul trimestru, comparativ cu anul trecut. Compania a intrat în pragul de rentabilitate la nivelul profitului ajustat înainte de dobânzi și taxe (EBIT ajustat), față de -52 milioane de euro în primul trimestru al anului trecut. Numărul de clienți activi a crescut cu 4,8% față de anul trecut, ajungând la 51,2 milioane.
În aprilie, Zalando și Paco Rabanne au lansat o colecție capsulă pentru primăvara/vara 2023, disponibilă exclusiv pe Zalando. Colecția de 40 de piese întruchipează designul iconic al lui Paco Rabanne și face parte din obiectivul Zalando de a crea o experiență de cumpărături inspirată pentru noua generație de consumatori de designer și de lux.
Lounge by Zalando, un club de cumpărături online care oferă clienților oferte și reduceri pe timp limitat la branduri premium și care reprezintă o componentă majoră a segmentului Offprice, a înregistrat o creștere deosebit de puternică în primul trimestru, contribuind la o creștere de 33% a veniturilor la Offprice. Experiența îmbunătățită a clienților pe site și noua identitate de marcă introdusă în ianuarie au atras reacții pozitive din partea utilizatorilor care au interacționat cu aplicația Lounge by Zalando.
Zalando a mai făcut un pas în avansarea strategiei sale de platformă, pe măsură ce își ajută partenerii să vândă mai multe produse de modă și cosmetice. Proporția partenerilor care contribuie la GMV-ul (n.r. Valoarea brută a mărfurilor) magazinului de modă a fost de 39%, în creștere cu 8 puncte procentuale față de anul trecut, ceea ce înseamnă că Zalando a atins obiectivul său de 50% din cota de afaceri a partenerilor.