Demarat în luna februarie a acestui an, proiectul de economie circulară „O nouă viață by Auchan” este una dintre soluțiile propuse de Auchan ca parte a strategiei proprii de reducere a amprentei de carbon. Astfel, compania își încurajează clienții să cumpere haine care au mai fost îmbrăcate și să le ofere, în acest fel, o nouă viață.
Al 10-lea shop „O nouă viață” by Auchan a fost deschis pe 1 septembrie, în hipermarketul din Craiova, din cadrul Electroputere Parc. Spațiul dedicat în incinta hipermarketului este de 43 mp și oferă clienților o gamă variată de articole vestimentare pentru femei, bărbați și copii, iar prețurile de vânzare variază între 5-150 lei.
Articole vândute în shop-urile Auchan
Până în luna septembrie, în shop-urile „O nouă viață” deschise în incinta hipermarketurilor Auchan din 9 orașe, în parteneriat cu lanțurile de magazine LaMajole și Monique Investment, au fost comercializate peste 90.000 de obiecte vestimentare, magazinul Timișoara Nord fiind cel care a înregistrat cele mai multe vânzări. Bluzele de damă și rochiile se află în topul celor mai bine vândute articole din rețea.
Compania vizează extinderea programului și în restul hipermarketurilor din țară. Auchan și-a propus să deschidă încă un shop „O nouă viață” până la finalul acestui an și încă 12 în decursul anului următor.
În prezent, proiectul ,,O nouă viață'' este disponibil în hipermarketurile Auchan din Timișoara Nord, Oradea, Pitești Bradu, Sibiu, Craiova, Deva (deschise cu ajutorul partenerului Monique Investment) și în hipermarketurile din Cluj Nord, Târgu Mureș Sud, Pallady, Brașov Coresi și Ploiești (deschise în parteneriat cu LaMajole).
Campanie de reciclare Danone România, Penny și Tetra Pak: ce vouchere sunt puse la bătaie

În România, Auchan are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 108 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 94 în Stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Francezii de la Auchan au înregistrat în 2020 o cifră de afaceri de 5,5 miliarde de lei. Afacerile au crescut în pandemie cu 72 de milioane de lei, în timp ce profitul s-a triplat. Compania a scăpat, însă, de 403 angajați.