Demarat în luna februarie a acestui an, proiectul de economie circulară „O nouă viață by Auchan” este una dintre soluțiile propuse de Auchan ca parte a strategiei proprii de reducere a amprentei de carbon. Compania încurajarea clienților de a achiziționa haine care au mai fost îmbrăcate, oferindu-le astfel o nouă viață.
Înscrie-te la conferința anuală retailArena: A Game of The Future și află cele mai noi informații din domeniu, soluții pentru digitalizarea afacerilor și trendurile industriei.
Peste 90.000 de articole vândute în shop-urile Auchan
Astfel, în ultimele 7 luni, în shop-urile „O nouă viață” deschise în incinta hipermarketurilor Auchan din 9 orașe, în parteneriat cu lanțurile de magazine LaMajole și Monique Investment, au fost comercializate peste 90.000 de obiecte vestimentare, magazinul Timișoara Nord fiind cel care a înregistrat cele mai multe vânzări. Bluzele de damă și rochiile se află în topul celor mai bine vândute articole din rețea.
Compania vizează extinderea programului și în restul hipermarketurilor din țară. Auchan și-a propus să deschidă alte trei magazine „O nouă viață” până la finalul acestui an și încă 12 în decursul anului următor.
Al 10-lea magazin „O nouă viață” by Auchan, în Craiova
Lanțul Monique Investment, deținut de către compania Monique Investment, este partenerul Auchan pentru noua locație din Craiova, alături de care au mai colaborat în trecut pentru deschiderea a încă patru magazine în Timișoara, Oradea, Pitești și Sibiu.
Spațiul dedicat în incinta hipermarketului este de 43 mp și oferă clienților o gamă variată de articole vestimentare pentru femei, bărbați și copii, iar prețurile de vânzare variază între 5-150 lei.
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 89 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 80 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan.
Cehii de la Pikito au intrat în România. Cu ce noutăți vin pe piața locală
