Lectură de 2 minute

23 Sep 2021 - Știri și Noutăți

Altex a investit cinci milioane de euro în introducerea etichetelor electronice

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Altex, unul dintre cei mai importanți jucători din industria electro-IT, a investit cinci milioane de euro într-un sistem  care aliniază prețurile din magazinele fizice, ȋn timp real, la cele din magazinul online, cu ajutorul etichetelor electronice. Procesul a durat aproximativ doi ani, iar măsura este acum implementată ȋn toate magazinele Altex și Media Galaxy din țară.

Totodată, materialele promoționale (postere, afișe etc.) din magazinele Altex și Media Galaxy au fost ȋnlocuite cu ecrane digitale.

Modernizarea etichetelor ne ajută să actualizăm, ȋn timp real, prețurile și să aliniem ofertele promoționale din magazinele fizice, cu cele din magazinul online. Ȋn același timp, datorită soft-ului de gestionare a datelor, eliminăm potențiale erori umane ȋn semnalizarea prețurilor, dar și eventuale diferențe ȋntre prețul de raft și cel de la casă”, a declarat Edvin Abdulachim, director comercial Altex România.

Un alt avantaj pe care ȋl oferă etichetele moderne este că afișează un cod QR care, odată scanat, duce clienții ȋn pagina produsului respectiv, din magazinul online, unde pot afla mai multe detalii despre produs sau ȋl pot comanda direct online, după ce l-au văzut ȋn magazin.

Introducerea etichetelor electronice și a displayurilor digitale asigură, de asemenea, o vizibilitate crescută a produselor și ofertelor, la raft, și oferă clienților o mai bună experiență de cumpărare și garanția celui mai mic preț. Astfel, retailerul își propune eliminarea consumului de hârtie din magazinele Altex și Media Galaxy și reducerea consumului de energie prin tehnologia LED folosită la ecranele digitale.

Altex este unul dintre cei mai mari jucători de pe piața de retail din România, cu peste 125 de magazine deschise în țară. Retailerul și-a diversificat, de-a lungul timpului, și serviciile, nu doar produsele. Pentru a-și ajuta clienții să aibă acces la finanțare, Altex a înființat Credex, o companie de credite de consum, care oferă soluții optime de finanțare la dobânzi scăzute, pentru achiziția articolelor de pe website și din rețeaua națională de magazine.

Din 2021, prin serviciul Altex Travel, clienții Altex au posibilitatea să ȋşi cumpere vacanțe direct din magazinele Altex și Media Galaxy, dar și online, pe www.altextravel.ro.

Citeste si:
5 to go pregătește lansarea mai multor produse de snacking în retail
5 to go pregătește lansarea mai multor produse de snacking în retail
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Altex a investit cinci milioane de euro în introducerea etichetelor electronice