Restul de 20% de acțiuni va rămâne la proprietarul actual, firma Centerbridge Partners. Momentan nu au fost oferite date financiare legate de achiziția lanțului specializat în comercializarea de produse de la fermieri locali.
Totodată, FreshDirect, care era un concurent direct al subsidiarei Peapod, parte a filialei Ahold Delhaize din Statele Unite, nu va mai fi considerat un "rival". Prin această achiziție, Ahold Delhaize urmărește să își întărească poziția în online în lupta cu Amazon, unul dintre cei mai puternici retaileri, care se concentrează din ce în ce mai mult pe vânzarea și furnizarea de produse alimentare. Doar anul acesta, Amazon a angajat 100.000 de persoane în SUA, după ce vânzările în pandemie au crescut.
Supermarketul online FreshDirect este o platformă de e-Commerce specializată în comercializarea de produse alimentare proaspete, care reprezintă mai mult de 60% din cifra de afaceri. Compania, care a fost fondată cu mai bine de 20 de ani în urmă, se distinge prin relațiile directe și exclusive construite cu fermierii și furnizorii locali.
Chiar și după achiziția de către Ahold Delhaize, numele de brand va fi păstrat, iar magazinul online va funcționa ca un jucător independent în cadrul grupului. Echipa actuală de management va rămâne neschimbată.
Ahold Delhaize este o companie olandeză-belgiană de retail. Formatul său de afaceri include supermarketuri, magazine de tip conveniență, hypermarketuri, magazine online, farmacii și magazine de băuturi alcoolice. Cele 21 de mărci are 375.000 de angajați în 6.500 de magazine din 11 țări, unde activează cu diverse branduri. În România, retailerul internaţional Ahold Delhaize Group este prezent prin lanțul Mega Image, fondat în 1995 și a depășit pragul de 800 de unitați la nivel național.
Sursă foto: Shutterstock