Lectură de un minut

02 Jun 2022 - Știri și Noutăți

Afaceri mai mari pentru Mega Image, dar profit mai mic, în 2021

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Afacerile retailerului olandezo-belgian Mega Image au crescut ușor, cu puțin peste 2%, iar profitul a scăzut cu mai bine de 32%, în 2021, anul în care a deschis 56 de magazine și a trecut de 900 de unități în țară.

Cifra de afaceri a Mega Image a crescut ușor în 2021, cu 2,2%, până la 7,46 miliarde de lei, iar profitul a scăzut cu 32,4%, până la 107,7 milioane de lei, în 2021, an în care retailerul a avut cu 301 angajați mai puțin, 10.663, în total.

La finalul anului 2021, Mega Image a trecut de pragul de 900 de magazine în formatele cu același nume și Shop&Go. Tot atunci, Mega Image a creat o nouă marcă proprie, MEGA, care include o gamă de produse alimentare și nealimentare, disponibilă în toată rețeaua de magazine din România.

În iulie, Mega Image a anunțat că oprește parteneriatul cu eMAG și de atunci și-a dezvoltat propria platformă de livrări.

Mega Image, fondat în 1995, este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 906 magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Sibiu, Oradea, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Afaceri mai mari pentru Mega Image, dar profit mai mic, în 2021