Lectură de 2 minute

09 Nov 2020 - Știri și Noutăți

About You testează piața second-hand în Germania, unde vine haine de la branduri premium

Angela Alexandru

Retailerul german de fashion About You experimentează comercializarea de haine second-hand și a inclus deja o categorie dedicată pe platforma de vânzări a site-ului din Germania, notează Retail Detail.

Magazinul online de fashion About You a fost fondat în 2014, ca subsidiară a Otto Group, unul dintre cei mai mari jucători din e-commerce la nivel global, din portofoliul căruia mai fac parte Bon Prix şi Lascana. În România About You este prezent din 2019, fiind a zecea piață în care retailerul s-a extins și unde vinde articole de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii pentru bărbați, femei și copii.

Cu sediul în Hamburg, Germania, retailerul de fashion online About You testează acum piața de second-hand.

De curând, pe platforma multibrand About You Germania a fost inclusă o nouă categorie, Second Love, fără ca aceasta să fie tocmai vizibilă vizitatorilor, ci aflată undeva în josul paginii. Momentan nu există informații că About Your ar dori extinderea pentru această secțiune și în alte țări.

Citeste si:
Altex deschide un nou magazin, în Hațeg

Mișcarea făcută cât mai în tăcere vine după ce competitorul principal din țara natală, Zalando, a făcut ceva similar și vinde deja în jur de 30.000 de articole second-hand pe magazinul web german.

Printre brandurile de lux care se pot cumpăra la prețuri mai mici, fără să fie neapărat noi, se numără Dior, Valentino, Dolce & Gabbana, Ralph Lauren, Saint Laurent sau Prada. Aparent, platforma ar fi în negocieri cu jucătorul german specializat pe această nișă Vite EnVogue, astfel că, momentan, articolele nu sunt încă de vânzare în afara pieței germane.

Un trend tot mai des adoptat de marile lanțuri de modă internaționale, vânzarea de articole second hand a devenit tot mai populară, mai ales de când pandemia a scăzut cererea de ținute vestimentare. Printre cele mai importante branduri care au adoptat această mișcare se numără Levi's, Tommy Hilfiger sau H&M, care a deschis un magazin online cu haine second-hand pentru brandul COS. De atfel, același retailer a lansat tehnologia de reciclare Looop, cu ajutorul căreia hainele nedorite se transformă în altele noi, în doar câteva ore.

În Europa, asociația de comerț electronic CBCommerce estimează că second-hand-ul va deveni de încă o dată și jumătate mai mare, în timp ce liderul pieței americane RealReal se așteaptă la o creștere de până la 64 de miliarde de dolari în întreaga lume. Tot mai multe branduri și retaileri se alătură ideii a-și reduce emisiile de carbon - o promisiune pe care au făcut-o deja multe companii. În plus, cumpărătorii par tot mai interesați de conceptul de sustenabilitate.

Citeste si:
Spectral Mobilă a deschis primul magazin în Transilvania

Sursă foto:  Africa Studio/Shutterstock 

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  About You testează piața second-hand în Germania, unde vine haine de la branduri premium