Lectură de 3 minute

08 Jun 2021 - Interviuri și Analize

The Hush, cel mai nou brand românesc de încălțăminte: cum pornești o afacere de familie în pandemie

Anca Olteanu

Două surori din București au scos pe piață în primăvara acestui an un brand de încălțăminte pentru femei, în urma unei investiții de 10.000 de euro și vor să transforme pantofii din accesoriu în piesa esențială a unei ținute.

Anca, în vârstă de 30 de ani, și Sabina Șercău (26) au pregătit proiectul timp de o jumătate de an, cercetând piața de încălțăminte din România, identificând materiile prime și atelierele de producție și testând prototipurile de pantofi.

„Pantofii au reprezentat dintotdeauna o pasiune a noastră, însă mereu i-am privit mai mult decât ca pe un accesoriu al unei ținute. Obiectivul nostru este ca pantoful să fie văzut ca piesă esențială a oricărei ținute și nu ca element complementar”, povestesc cele două surori.

Anca și Sabina se ocupă de tot ceea ce implică designul pantofilor, relația cu furnizorii și clienții, strategia de dezvoltare și partea de cercetare. Cele două surori au experiență în marketing: Sabina și-a început cariera în industria FMCG, cu specializare în trade marketing, urmând apoi direcția de brand management, în timp ce Anca este dedicată unei cariere în marketing digital de mai bine de șapte ani.

Citeste si:
Studiu: Aproximativ 66% dintre investitori plănuiesc să înființeze sau să își extindă operațiunile din România

Pantofii, realizați într-un atelier din Capitală, cu tradiție de 25 de ani, sunt fabricați din piele naturală, atât la exterior, cât și la interior. Calapoadele, tocurile și anumite tălpi provin de la producători autohtoni, iar pielea este importată.

Fabricat în România, cu dorință de export

În prezent, colecția cuprinde 25 de modele de pantofi, sandale, botine și botine decupate, dintre care 15 cu toc și 10 fără toc. The Hush este în momentul de față prezent exclusiv online și se concentrează pe deschiderea de locații fizice în orașele mari, parte din strategia de dezvoltare pe termen scurt și mediu.

„Ne dorim să inspirăm femeilor curajul de a-și explora și exprima feminitatea în propriul mod pentru ca stilul lor să devină mai apoi sursă de inspirație pentru colecțiile noastre. Ne dorim să încurajăm exprimarea feminității în toate formele ei, dincolo de încadrarea în normele actuale de stil și trend. Ne adresăm preponderent femeilor de 25-45 ani, cu încredere în sine sau în încercarea de a și-o redobândi, pasionate de tot ceea ce înseamnă bun gust, eleganță, rafinament. Cu o doză semnificativă de self-orientation, fie ea family ori career oriented: heels pentru fashionista business woman, sau elegant flats, dar și pentru fashionista mommy”, spun cele două surori.

Investiția inițială în afacere a fost de 10.000 de euro, bani care s-au dus în dezvoltarea pantofilor, achiziția de materiale și accesorii de peste hotare, dar și plata specialiștilor pantofari. Deschiderea unui showroom a căzut, astfel, pe plan secundar.

Citeste si:
Studiu: Sectorul construcțiilor din România va atinge un nivel record în 2021. Topul firmelor din țară

Pe viitor, planul este de a deschide locații fizice în orașele mari din țară, apoi de a se extinde dincolo de granițe, dar acesta este un plan pentru viitorul îndepărtat.

Retail.ro /  Interviuri și Analize /  The Hush, cel mai nou brand românesc de încălțăminte: cum pornești o afacere de familie în pandemie