Lectură de 3 minute

12 Dec 2022 - Interviuri și Analize

Mall-urile mizează și pe online: cu aplicația SPOT direct în magazine

Cristina Marin

Abonează-te pe  

După doi ani de pandemie, în care restricțiile impuse ne-au obligat să stăm în case și să ne facem cumpărăturile online, mall-urile au revenit în atenția românilor, dornici de achiziții și socializare. Însă perioada pandemică și-a pus amprenta asupra activității centrelor comerciale, motiv pentru care mall-urile mizează și pe online, unde există, spre exemplu, aplicația SPOT, dezvoltată de cei de la NEPI Rockcastle. ”Am stimulat clienții în digital și le-am oferit posibilitatea de a testa produsele fizic, în magazine. În septembrie, într-o săptămână, am avut de până la cinci ori mai multe bonuri scanate prin aplicație”, a declarat Roxana Baias, noul Group Head of Marketing al NEPI Rockcastle, pentru Retail.ro. 

Sursa foto: Pixabay.com

Baias a precizat că cifrele înregistrate până acum sunt îmbucurătoare, mai ales după perioada de Black Friday, care a readus și mai mult oamenii în mall-uri. Cât despre cele mai achiziționate produse, electrocasnicele, articolele de fashion și cosmeticele sunt cele care ocupă primele locuri în topul preferințelor românilor.

”După doi ani speciali, am avut un Black Friday frumos. Lumea se întoarce în mall-uri, unde poate proba, poate vedea și poate testa produsele”, a completat Baias, adăugând că nu a sesizat acea ”reținere„ la cumpărături, cauzată de inflație.

Totodată, aceasta a menționat că perioada actuală este una care va genera creșteri, deoarece sărbătorile de iarnă aduc din nou românii în centrele comerciale, în căutare de cadouri.

”Înre 25-30 noiembrie a avut loc a doua etapă de Black Friday, care a adus reduceri de până la 50% la brandurile de fashion, încă un motiv pentru care românii au frecventat mall-urile”, a mai spus aceasta.

În plus, Baias precizează că, pentru campania de Black Friday de anul acesta, mall-urile NEPI au început să se pregătească în jurul datei de 1 noiembrie, astfel încât mesajele transmise să ajungă la toți cei care frecventau centrele comerciale.

SPOT, omnichannel al mall-urilor

Nu în cele din urmă, revenind la aplicația SPOT, aceasta este, așa cum ne-am fi așteptat, asul din mânecă al adolescenților (categoria de vârstă 15-18 ani).

”Ne dorim ca SPOT să devină un omnichannel al mall-urilor NEPI, deoarece poate fi folosită în 17 mall-uri din România. În plus, vom lansa aplicația în alte cinci țări, astfel încât românii să o poată folosi chiar și în vacanțele în străinătate”, a explicat Baias.

Citeste si:
Retailerul de fashion Peek & Cloppenburg sare de borna de zece magazine în România
Retailerul de fashion Peek & Cloppenburg sare de borna de zece magazine în România

Totuși, aceasta a ținut să precizeze că centrele comerciale gestionate de NEPI sunt frecventate de toate categoriile de clienți, deoarece conceptele sunt gândite astfel încât publicul să fie unul cât mai larg.

Primul an de activitate SPOT în România înseamnă și 45.000 de premii și recompense alese de utilizatori în baza punctelor de loialitate acumulate. În plus, cu ocazia împlinirii unui an de la lansarea aplicației, utilizatorii SPOT au fost răsplătiți pentru loialitate cu 365 de puncte cadou.

În prezent, aplicația SPOT poate fi activată în aproximativ 4.300 de magazine, din 27 de centre comerciale deținute de NEPI Rockcastle în România, Bulgaria, Slovacia și Ungaria. În viitorul apropiat, aplicația va fi introdusă pe toate cele nouă piețe unde grupul este activ.

Centrele comerciale din grupul NEPI Rockcastle înrolate în aplicația de loialitate SPOT, în România: Mega Mall, Promenada Mall, Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu, Shopping City Timișoara, City Park Mall Constanta, Brăila Mall, Shopping City Galați, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Mureș, Ploiești Shopping City, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Vulcan Value Center.

NEPI Rockcastle este investitor și dezvoltator de proprietăți comerciale din Europa Centrală și de Est. În România, compania deține 20 de centre comerciale și 7 strip mall-uri în cele mai importante orașe din țară, dintre care amintim București (Mega Mall, Promenada Mall), Sibiu (Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu), Timișoara (Shopping City Timișoara), Constanța (City Park Mall Constanta), Shopping City Târgu Mureș sau Ploiești (Ploiești Shopping City).

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Mall-urile mizează și pe online: cu aplicația SPOT direct în magazine