Lectură de 4 minute

13 Oct 2022 - Știri și Noutăți

NEPI Rockcastle: Mall-ul este principala destinație pentru achiziționarea de articole și accesorii vestimentare

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Lansată în urmă cu un an, în premieră pe piața locală, aplicația mobilă de loialitate SPOT, dezvoltată și implementată de NEPI Rockcastle, unul dintre cei mai mari investitori și dezvoltatori de centre comerciale din zona Europei Centrale și de Est, a depășit 100.000 de utilizatori și peste un milion de bonuri scanate, în cele 17 centre comerciale în care aplicația este disponibilă în România.  

Sursa foto: unsplash.com

SPOT oferă tuturor utilizatorilor posibilitatea de a obține puncte, în urma fiecărei sesiuni de cumpărături, prin scanarea bonului în aplicație. Caracteristicile care fac această aplicație unică pe piața locală înglobează două funcții:

  • acumularea punctelor de loialitate, care se transformă în recompense, diferite beneficii sau vouchere de reducere,
  • atingerea unui statut de membru, care crește odată cu punctele câștigate.

Astfel, utilizatorii SPOT pot accesa 3 niveluri - Select Spot, Premium Spot și Elite Spot -, iar în funcție de statutul atins, beneficiază de reduceri în plus, cadouri și experiențe personalizate.

“Pentru NEPI Rockcastle, inovația este unul dintre cei mai importanți piloni în strategia de business a grupului. Tehnologia joacă un rol major în modernizarea și îmbunătățirea experienței consumatorului. Aplicația mobilă de loialitate SPOT s-a născut tocmai din dorința de a transforma o vizită la mall într-o experiență personalizată, care să crească beneficiile și interacțiunea de care se bucură consumatorii loiali”, a declarat Oana Laza, Chief Digital Officer, NEPI Rockcastle.

Conform datelor înregistrate în ultimul an, în aplicația SPOT, utilizatorii activi fac în medie 3 vizite pe lună la un centru comercial din portofoliul NEPI Rockcastle, iar produsele cel mai des achiziționate fac parte din categoriile: haine, electrocasnice și electronice, produse de îngrijire corporală, farmaceutice. Cea mai folosită funcționalitate din aplicație este scanarea bonurilor, 1 din 2 utilizatori apelând la aceasta. De asemenea, 20% dintre sesiunile de cumpărături se completează cu o pauză petrecută la restaurante sau cafenele.

Mall-ul este principala destinație pentru achiziționarea de articole și accesorii vestimentare

Mall-ul este principala destinație pentru achiziționarea de articole și accesorii vestimentare, 1 din 3 bonuri scanate prin SPOT fiind din categoria fashion. Centrele comerciale sunt recunoscute ca una dintre destinațiile preferate de familii, iar conform datelor NEPI Rockcastle, 75% dintre părinți combină cumpărăturile și activitățile dedicate celor mici cu alte tipuri de achiziții, care vizează cel mai frecvent categoriile fashion, frumusețe și sănătate.

Primul an de activitate SPOT în România înseamnă și 45.000 de premii și recompense alese de utilizatori în baza punctelor de loialitate acumulate. În plus, cu ocazia împlinirii unui an de la lansarea aplicației, utilizatorii SPOT au fost răsplătiți pentru loialitate cu 365 de puncte cadou.

În prezent, aplicația SPOT poate fi activată în aproximativ 4.300 de magazine, din 27 de centre comerciale deținute de NEPI Rockcastle în România, Bulgaria, Slovacia și Ungaria. În viitorul apropiat, aplicația va fi introdusă pe toate cele nouă piețe unde grupul este activ.

Citeste si:
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie

Aplicația poate fi descărcată gratuit din Google Play și App Store.

Centrele comerciale din grupul NEPI Rockcastle înrolate în aplicația de loialitate SPOT, în România: Mega Mall, Promenada Mall, Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu, Shopping City Timișoara, City Park Mall Constanta, Brăila Mall, Shopping City Galați, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Mureș, Ploiești Shopping City, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Vulcan Value Center.

NEPI Rockcastle este investitor și dezvoltator de proprietăți comerciale din Europa Centrală și de Est. Grupul deține un portofoliu remarcabil de proprietăți cu poziție cheie în România, Polonia, Slovacia, Croația, Bulgaria, Ungaria, Cehia, Serbia și Lituania, și continuă dezvoltarea printr-un program de expansiune în regiune.

Cu 52 de proprietăți în cele nouă piețe și abilitățile de gestionare geografice diverse, NEPI Rockcastle urmărește în mod eficient oportunitățile imobiliare din zona CEE, beneficiind de un avantaj strategic în achiziționarea, dezvoltarea și gestionarea proprietăților.

În România, compania deține 20 de centre comerciale și 7 strip mall-uri în cele mai importante orașe din țară, dintre care amintim București (Mega Mall, Promenada Mall), Sibiu (Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu), Timișoara (Shopping City Timișoara), Constanța (City Park Mall Constanta), Shopping City Târgu Mureș sau Ploiești (Ploiești Shopping City).

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  NEPI Rockcastle: Mall-ul este principala destinație pentru achiziționarea de articole și accesorii vestimentare