Lectură de 3 minute

11 Jan 2021 - Interviuri și Analize

Alexandru Dincovici, despre fashion în pandemie și planurile Veranda Mall Online: Fast fashion-ul s-a putut regrupa mai ușor

Andra Imbrea

“Industria de fashion a avut de suferit destul în 2020 și chiar dacă impactul crizei globale de sănătate s-a văzut în toate sectoarele, cred că fast fashion-ul se poate sau s-a putut regrupa mai ușor”, consideră Alexandru Dincovici, consultant marketing Veranda Mall online.

Alexandru Dincovici va fi speaker la Fashion ROute: Fashion goes digital, fashion goes sustainable, eveniment retail.ro unde discutăm despre trendurile și oportunitățile industriei de fashion în 2021! Pentru a participa tot ce trebuie să faci este să te înscrii AICI

Veranda Mall a devenit primul mall care a lansat un marketplace online pentru chiriașii săi în prima parte a anului trecut. Primul mall online adună 11 branduri care își comercializează produsele în magazinul online Veranda, care ulterior a lansat și o colecție proprie de haine. Colecția capsulă, realizată în colaborare cu brandul mysimplicated pe partea de producție, s-a concentrat pe elemente precum cartierul Obor, mallul Veranda sau forme geometrice, culori neon și 3D, semnături ale designerului Tammy Lovin. 

Deși pare mai dificil să pivotezi dacă ești foarte mare, ai acces la cu totul alte categorii de resurse, iar atunci când produci mărfuri - în sensul de commodities, mărfuri fără valoare intrinsecă separată de cea contabilă - poți jongla mai ușor cu ele decât dacă ești un designer independent sau un mic antreprenor pentru care orice mică perturbare poate fi fatală. În acest sens, rămânem fideli motivului principal pentru care am deschis marketplace-ul în perioada pandemiei. Am făcut-o pentru a ne susține partenerii afectați de pandemie și mai ales micii antreprenori locali care nu aveau canale de vânzare online”, spune Dincovici.

Citeste si:
Retailerul online de modă Asos anunță rezultate surprinzătoare în contextul pandemiei: creștere de 2,3 mld. de euro în ultimele șase luni

Avem nenumărați designeri, creatori și chiar antreprenori locali care în acest moment ar putea beneficia de pe urma unor canale de vânzare suplimentare și de pe urma deschiderii pieței pe care le-o putem oferi.

Veranda Mall Online are planuri și în zona de sustenabilitate, urmărind un parteneriat cu echipa Re:Create pentru livrarea produselor, mai spune Dincovici. "Trăim într-o lume care se schimbă în mod radical și constant, după cum ne-a arătat-o și pandemia. O lume pe care nu am menajat-o suficient până acum, pe care anumite tipare de dezvoltare și producție din capitalism au alterat-o semnificativ. Inclusiv criza de sănătate provocată de coronavirus poate fi trasată la periferia sistemului capitalist de producție și la intersecția dintre acesta și natură. În acest context, sustenabilitatea capătă o miză din ce în ce mai mare. De asemenea, creatorii și producătorii de sustainable fashion sunt insuficient reprezentați și chiar insuficient de vizibili la noi și ne dorim să îi atragem și să îi promovăm în mod deosebit pe marketplace, unde vom avea o secțiune dedicată", încheie acesta.

Fii alături de noi pe 18 ianuarie, de la ora 11:00, la Fashion ROute: Fashion goes digital, fashion goes sustainable pentru a fii la curent cu ultimele trenduri în materie de fashion online și sustenabil și pentru a afla strategia marilor jucători din piață! Alături de noi vor fi: Robert Berza (Fashion Days), Raluca Radu (Answear.ro), Alexandru Dincovici (Veranda Mall online) și Elena Cobianu (GLAMI.ro). Te poți înscrie pentru a participa gratuit AICI.

Citeste si:
Studiu: 46% dintre români sunt indiferenți, plictisiți și obosiți de reclamele sponsorizate pe Facebook sau Instagram
Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Alexandru Dincovici, despre fashion în pandemie și planurile Veranda Mall Online: Fast fashion-ul s-a putut regrupa mai ușor