Lectură de 4 minute

27 Jul 2023 - Interviuri și Analize

Când ar putea fi deschis parcul de retail din Reșița, un proiect similar Coresi Brașov

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Dezvoltat de aceeași companie de consultanță imobiliară, parcul de retail gândit pentru Reșița este similar proiectului Coresi Brașov, aflat încă în plină dezvoltare. Care sunt provocările evoluției unui astfel de plan în Reșița, dar și când ar putea fi deschisă galeria comercială (pentru început) am aflat de la Tatian Diaconu, CEO Nhood România.

Sursa foto: Shutterstock.com

”Proiectul gândit pentru Reșița este similar Coresi Brașov, dar se adresează unui oraș mai mic, cu mai puțini locuitori. E mult mai greu la Reșița, e firesc să fie mai greu, atunci când populația e de trei ori mai mică decât la Brașov, dar costul de construcție e același”, a declarat Diaconu, CEO Nhood România, pentru retail.ro.

Acesta a precizat că se așteaptă ca parcul de retail din Reșița să fie complet finalizat în maximum 15 - 20 de ani, o perioadă estimată și în cazul Coresi.

Planul pentru Reșița presupune 40 de hectare, achiziționate de Nhood în 2019, urmând să fie solicitată autorizația pentru prima parte a proiectului, zona comercială, în speță.

”Sperăm ca lucrurile să înceapă să se miște anul acesta, iar în 2025, în aprilie, să deschidem centrul comercial”, a mai spus Diaconu.

Viitorul retailului: colaborarea între online și offline

Deși pandemia ne-a transmis că online-ul este oglinda viitorului în ceea ce privește businessurile, inclusiv cele din retail, offline-ul nu se lasă și bate palma cu digitalul.

”Retailul este într-o transformare care a început în urmă cu 10 ani. S-a strigat sus și tare că comerțul fizic este mort și că îl va prelua online-ul, dar businessurile din industrie evoluează către retail total, granița dintre cele două fiind din ce în ce mai fină”, a explicat Diaconu.

De asemenea, acesta atrage atenția asupra faptului că actualul consumator a devenit foarte exigent și vrea ”orice, oriunde, la cel mai mic preț și la cea mai bună calitate”.

Citeste si:
Două dintr-o lovitură: unde se află cele mai noi magazine KiK
Două dintr-o lovitură: unde se află cele mai noi magazine KiK

”Cei care urmează trendul dat de consumator sunt cei care vor supraviețui, cei care vor rămâne pe un singur canal vor avea o sublimitare”, a adăugat CEO-ul Nhood.

Nu în ultimul rând, întrebat care sunt provocările actuale comparativ cu cele de la momentul zero al activității sale, Diaconu a precizat că raportarea la nivelul de exigență a consumatorului este unul dintre principalii factori din prezent.

Principala provocare a plecării de la zero e să transmiți încredere. Când am sosit la Brașov, ne-am lovit de un val negativ, deoarece nu eram primii care promiteau modernizare și îmbunătățiri. Tocmai se demolase și o uzină importantă din oraș, iar oamenii erau sceptici în ceea ce privea. În schimb, acum rămâne provocarea de a dovedi că putem face bine la standardele actuale, raportate la nivelul de exigență a consumatorului. Ceea ce părea irealizabil în urmă cu zece ani acum este palpabil, iar oamenii vor la fel sau chiar mai mult”, a conchis Tatian Diaconu.

Tatian Diaconu îşi va încheia, începând cu 31 iulie, mandatul de CEO al companiei. Guvernanța locală pentru cele trei linii de business ale Nhood România va fi anunțată în curând.

De la crearea Nhood, portofoliul de clienți s-a extins dincolo de clienții tradiționali, precum Auchan și Ceetrus, iar scopul companiei este de a deservi proprietarii de imobile și autoritățile locale. 2023 este un an al coeziunii și al succeselor pentru Nhood, un an cu mari victorii și cu dezvoltare a business-ului, de aceea rămânem concentrați pe obiectivele ambițioase de business – să devenim partenerul preferat de soluții și servicii imobiliare, propunând oferte atractive pentru medii de viață mai bune, care să ne permită să ne diferențiem și să ne creștem performanța.

Nhood este o companie de servicii de consultanță imobiliară cu o expertiză ce acoperă domenii precum: animarea comunităților, operarea și comercializarea proiectelor de tipul mixed-use, gestionarea activelor și dezvoltarea de proiecte durabile, cu o gamă largă de funcțiuni și servicii (centre comerciale, locuințe, birouri, hoteluri, community hub-uri). Nhood vizează proiecte de regenerare urbană care au un triplu impact pozitiv: social, de mediu și economic – Oameni, Planetă, Profit.

În România, Nhood este mandatată de Ceetrus să administreze portofoliul de 23 de centre comerciale Auchan la nivel național, precum și să continue dezvoltarea celui mai amplu proiect de regenerare urbană din România – Cartier Coresi, în beneficiul comunităților și al tuturor partenerilor.

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Când ar putea fi deschis parcul de retail din Reșița, un proiect similar Coresi Brașov