În prezent, a fost obținută autorizația de implementare pentru Decathlon, urmând și pentru celelalte noi magazine.
Coresi se va îmbogăți cu următoarele concepte:
- producătorul austriac de mobilă XXXLutz, care deţine în România patru magazine, investește 20 de milioane de euro pentru deschiderea unui magazin sub brandul Mömax în Brașov, pe o suprafață de patru hectare,
- magazin Mobexpert, pe o suprafață de circa două hectare,
- o unitate Decathlon și o farmacie Bebe Tei, pe o suprafață de un hectar.
Proiectul Coresi a început în 2012 și a presupus urbanizarea a 120 de hectare, în prezent fiind urbanizate 90 de hectare, având toate funcțiunile implicate: retail, rezidențial și zona de birou.
”Vrem să aducem alte funcțiuni necesare în zonă, cum ar fi cele medicale sau cele notariale. Cele 90 de hectare urbanizate includ și infrastructura hard, drumuri majore pe patru benzi deja construite. Rămân 30 de hectare, care vor fi ocupate de proiectul rezidențial, pentru care avem în plan încă 2500 de apartamente”, a declarat Tatian Diaconu, CEO Nhood România, pentru Retail.ro.
În altă ordine de idei, Diaconu a vorbit și despre importanța aeroportului din Brașov, recent inaugurat, care reprezintă echivalentul dezvoltării orașului. În plus, CEO-ul Nhood pledează pentru valorificarea Brașovului drept un nod logistic strategic.
Aeroportul din Brașov va avea un impact pozitiv, în ciuda faptului că s-a discutat timp de 10 ani dacă este util sau nu. Trebuie să ne gândim la potențialul turistic al zonei și la faptul că nu putem chinui turiștii într-o deplasare pe Valea Prahovei. Brașovul avea nevoie de legătură directă, în special cu străinătatea. De asemenea, prin poziția geografică, Brașovul ar putea ajunge și un nod logistic important, ceea ce înseamnă dezvoltare pentru businessuri”, a explicat Diaconu.
Tatian Diaconu îşi va încheia, începând cu 31 iulie, mandatul de CEO al companiei. Guvernanța locală pentru cele trei linii de business ale Nhood România va fi anunțată în următoarele săptămâni.
eMAG lansează un shop dedicat cosmeticelor: peste 80.000 de produse puse la bătaie
De la crearea Nhood, portofoliul de clienți s-a extins dincolo de clienții tradiționali, precum Auchan și Ceetrus, iar scopul companiei este de a deservi proprietarii de imobile și autoritățile locale. 2023 este un an al coeziunii și al succeselor pentru Nhood, un an cu mari victorii și cu dezvoltare a business-ului, de aceea rămânem concentrați pe obiectivele ambițioase de business – să devenim partenerul preferat de soluții și servicii imobiliare, propunând oferte atractive pentru medii de viață mai bune, care să ne permită să ne diferențiem și să ne creștem performanța.
Nhood este o companie de servicii de consultanță imobiliară cu o expertiză ce acoperă domenii precum: animarea comunităților, operarea și comercializarea proiectelor de tipul mixed-use, gestionarea activelor și dezvoltarea de proiecte durabile, cu o gamă largă de funcțiuni și servicii (centre comerciale, locuințe, birouri, hoteluri, community hub-uri). Nhood vizează proiecte de regenerare urbană care au un triplu impact pozitiv: social, de mediu și economic – Oameni, Planetă, Profit.
În România, Nhood este mandatată de Ceetrus să administreze portofoliul de 23 de centre comerciale Auchan la nivel național, precum și să continue dezvoltarea celui mai amplu proiect de regenerare urbană din România – Cartier Coresi, în beneficiul comunităților și al tuturor partenerilor.