Lectură de 3 minute

02 Jul 2020 - Interviuri și Analize

AFI Cotroceni, trafic peste așteptări în prima săptămână de la redeschidere, cât într-un weekend normal

Andra Imbrea

Așteptările AFI Cotroceni privind traficul de la redeschiderea din 15 iunie au fost depășite, spun reprezentanții centrului comercial, care estimează că în jur de 400.000 de clienți au vizitat mall-ul în prima săptămână de la redeschidere. 

“Așteptările noastre nu numai că s-au adeverit, au fost cu mult depășite, oamenii revenind la AFI Cotroceni odată ce am redeschis. Am luat toate măsurile necesare pentru a le da clienților noștri ocazia de a face cumpărături în deplină siguranță, iar rezultatul imediat a fost ca clientii au revenit in numar mare încă din prima zi. Estimăm că în jur de 400 000 de clienți ne-au trecut pragul de la redeschidere”, spune reprezentanții AFI Cotroceni.

AFI a investit 300.000 de euro în implementarea tuturor măsurilor sanitare, în timp ce lunar, cheltuielile operaționale pentru respectarea și întreținerea acestor măsuri vor fi de 50.000 euro.

Traficul din prima săptămână a fost mult peste așteptări, situându-se la nivelul traficului de weekend specific AFI Cotroceni.

“Cred că factorii care i-au determinat pe oameni să revină imediat la AFI Cotroceni au fost încrederea în serviciile noastre, siguranța oferită prin măsurile luate și, firește, experiența unică de shopping. Astfel, în lipsa evenimentelor si festivalurilor, mallul rămane singurul loc unde clienții au un motiv în plus pentru a se bucura de purtarea hainelor nou cumpărate”, spun reprezentanții AFI. 

Citeste si:
JYSK deschide cel de-al 90-lea magazin din România în Moșnița Nouă, județul Timiș

După ce am stat în casă două luni, cu toții apreciem o vizită la mall

Cât despre comportamentul clienților care vizitează centrul comercial, reprezentanții AFI spun că sunt extrem de cooperanți și respectă regulile impuse. 

“După ce am stat în casă peste două luni, cu toții apreciem o vizită la mall, fiind un semn de libertate și normalitate, însă știm că mai durează ceva până putem să ne bucurăm din plin de viața de dinainte. Acum reînvățăm cu toții să ne bucurăm de prezent, să apreciem micile plăceri și cred că toți clienții noștri sunt conștienți de asta și respectă normele impuse de autorități”, spun aceștia. 

Citește și: Cum a fost prima săptămâna de shopping în Veranda Mall: Mizăm pe minim 70% din traficul dinaintea pandemiei

Centrele comerciale cu suprafețe de peste 15.000 de metri pătrați, care totalizează aproximativ 3,7 milioane de metri pătrați  de spațiu construit la nivelul României, au fost redeschise pe 15 iunie aproape complet, cu excepția cinematografelor și zonelor de tip food court. Toate centrele comerciale au implementat măsuri extinse de health & safety pentru a asigura securitatea sanitară a clienților.

Citeste si:
Campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

De prima săptămână de activitate au beneficiat în special retailerii și mallurile care au continuat să investească în marketing. Primele date după redeschidere arată o performanță relativ mai ridicată a traficului pentru proiectele regionale comparativ cu centrele comerciale din București, potrivit companiei de consultanță imobiliară CBRE.

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafață comercială închiriabilă de peste 90.000 mp. AFI Cotroceni pune la dispoziția clienților săi zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, cel mai mare food court dintr-un spațiu comercial din România, dar și o zonă generoasă de entertainment, care cuprinde numeroase oportunități de petrecere a timpului liber. Dintre acestea, cele mai apreciate de vizitatori sunt patinoarul indoor sau Museum of Senses – un spațiu expozițional care propune o călătorie într-o lume a senzațiilor și iluziilor optice.

Retail.ro /  Interviuri și Analize /  AFI Cotroceni, trafic peste așteptări în prima săptămână de la redeschidere, cât într-un weekend normal