Colectia esmara by Heidi Klum este disponibila si in magazinele Lidl din tara (intre 18 - 24 septembrie), dar si la primul pop-up store deschis de retailer in Romania - bd. Magheru Nr. 1-3, Bucuresti). Tema se numeste Heidi and the City si este inspirata de orasul preferat al vedetei, New York.
In cadrul magazinului de pe Magheru, clientele au posibilitatea sa probeze articolele vestimentare, dar si sa ridice produsele rezervate online. Perioada de functionare a unitatii va fi in intervalul 18 septembrie - 1 octombrie, intre orele 08-22.
„Asa cum spune si Heidi Klum, moda ar trebui sa fie distractiva, iar colectia creata de ea reuseste sa faca exact acest lucru: sa permita oricarei femei sa experimenteze cu aceste tinute intr-un mod relaxat. Pop-up store-ul esmara by Heidi Klum duce mai departe promisiunea colectiei. Intr-un cadru urban si fresh, vrem ca toate femeile care ii calca pragul sa se simta rasfatate, sa probeze piesele din colectie si sa profite de sfaturile oferite de consultantii nostri”, afirma Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.
Linia vestimentara cuprinde atat piese pentru stil casual, cat si tinute elegante sau incaltaminte:
- bluza cu maneca scurta: 44.99 lei/ bucata
- jeansi: 69.99 lei/ bucata
- hanorace: 69.99 lei/ bucata
- palton: 119 lei/ bucata
- jacheta din piele intoarsa 299 lei/ bucata
- pantofi stiletto 119 lei/ bucata
- sneakers: 99.99 lei/ bucata
- ghete cu toc: 139 lei/ bucata
Imbracamintea este disponibila in marimile 34-44, iar incaltamintea 37-41.
Lidl România inaugurează un nou magazin în București. Câte locuri de muncă vor fi create
