eMAG vrea sa atinga 7,5 milioane euro cu gama fashion si lanseaza un brand propriu

eMAG vrea sa atinga 7,5 milioane euro cu gama fashion si lanseaza un brand propriu

Publicat pe 31 Martie 2015 in Stiri si noutati

eMAG.ro a inceput sa vanda imbracaminte, incaltaminte si accesorii, odata cu lansarea categoriei Fashion, pentru care estimeaza vanzari de 7,5 milioane euro in primul an, si lanseaza si un brand propriu de fashion - RELEASE, a anuntat compania.

In prezent, categoria fashion a eMAG cuprinde 14.000 de articole, iar din sezonul urmator va fi extinsa la 25.000 de articole. Gama cuprinde branduri locale precum Nissa, Raspberry, Carmencita, TinaR, Lashez, Otter, Madame, Condur, Meli Melo, si branduri internationale, precum Little Mistress, Selected, Menbur, Aldo, Lacoste, Guess, Lucien Piccard, Caravelle, Celio, YVY Bags, Yepme.
eMAG Fashion isi propune ca in primul an de la lansare sa onoreze peste 150.000 de comenzi, in valoare totala de 7,5 milioane de euro.
"Strategia categoriei urmareste conceptul de Fresh Fashion, al carui public isi doreste sa fie la moda, cauta produse de calitate, pe care vrea sa le aleaga in liniste, de acasa sau de la birou si sa economiseasca timp si bani comandand online", a declarat, intr-un comunicat, Iulian Stanciu, director general eMAG.

Odata cu introducerea gamei Fashion, eMAG lanseaza si brandul propriu - RELEASE, sub care va oferi clientilor sai mini-colectii vestimentare ce se vor schimba la fiecare doua luni, dar si incaltaminte in tendinte.

"Dorim sa incurajam tinerii creatori din Romania sa contribuie la realizarea colectiilor RELEASE si ne propunem sa avem guest designers pentru fiecare sezon. Mai mult, avem in plan sa dezvoltam o scoala dedicata tinerilor designeri, "scoala de talente Fashion", in cadrul careia ii vom stimula sa participe si sa se dedice conceptului de Fresh Fashion la eMAG", a adaugat Iulian Stanciu.

Sursa: Mediafax


Mai multe despre

Accesorii, Moda, Imbracaminte, Fashion, Emag, Vanzari online, Branduri

Recomanda

Comentarii: eMAG vrea sa atinga 7,5 milioane euro cu gama fashion si lanseaza un brand propriu