Lectură de 7 minute

24 Apr 2024 - Știri și Noutăți

DEICHMANN vinde pentru prima dată în România peste patru milioane de perechi de pantofi

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Liderul de piață în comerțul cu amănuntul de încălțăminte încheie anul financiar cu succes. DEICHMANN își continuă cursul de creștere în România. Retailerul de încălțăminte a încheiat anul financiar 2023 cu o creștere a vânzărilor de peste 11 procente la 662 milioane lei, inclusiv TVA.

Sursa foto: Deichman

De asemenea, compania a doborât un record cu numărul de perechi de pantofi vândute. Pentru prima dată, peste patru milioane de perechi de pantofi au fost vândute în magazine (2022: 3,97 milioane de perechi). DEICHMANN își confirmă astfel rolul de lider de piață în sectorul comerțului cu amănuntul de încălțăminte din România.

Compania operează acum 118 magazine în întreaga țară, precum și un magazin online și are 850 de angajați.

Privim în urmă la un an de succes. Raportul calitate-preț, diversitatea de mărci și expertiza în modă – acestea sunt trei dintre punctele forte ale companiei DEICHMANN cu care câștigăm puncte ca retailer pentru întreaga familie și cu care am convins și anul trecut”, spune Directorul General Daniel Popa.

Clienții se pot baza pe prețurile convenabile, deja obișnuite la DEICHMANN, regăsite atât în magazine, cât și în online shop. Compania a intrat pe piața din România în 2007 și de atunci s-a dezvoltat constant.

Programul de fidelizare a clienților DEICHMANN Plus, care a fost lansat în România în urmă cu un an, a demarat bine. În cadrul programului, clienții primesc multe avantaje la înregistrare, reduceri exclusive în perioada promoțiilor, puncte pentru fiecare vizită sau achiziție în magazinele noastre, vouchere cu ocazia zilei de naștere și multe alte oferte atractive.

DEICHMANN a fost, de asemenea, pe gustul iubitorilor de pantofi în 2023 cu gama sa la modă și campaniile de succes, reușind să pună accente speciale cu promoțiile din cadrul acestor campanii. Compania reușește, de asemenea, să atragă grupuri suplimentare de cumpărători cu mărci noi precum și cu mărci sub licență, bine-cunoscute, cum ar fi Tamaris. De asemenea, are de ceva timp în sortiment mărci precum Esprit, Crocs, Tom Tailor, Skechers și Bench.

Brandurile sport care au fost prezente de mult timp la DEICHMANN, precum Adidas, Puma, Nike și Fila, continuă să aibă o mare relevanță pentru clienți. Toate acestea completează portofoliul de mărci proprii într-un mod semnificativ și asigură că DEICHMANN rămâne un însoțitor la fiecare pas al oamenilor din multe generații.

Citeste si:
Programul Carrefour de Paște: în ce zile vor fi deschise magazinele
Programul Carrefour de Paște: în ce zile vor fi deschise magazinele

Cumpărăturile la DEICHMANN trebuie să îți facă plăcere. Prin urmare, cel mai mare retailer de încălțăminte din Europa investește și într-o rețea atractivă de magazine cu un design modern. Noul concept de magazin se caracterizează printr-un aspect modern, o senzație de spațiu generos, tonuri delicate de culori și mult spațiu pentru pantofi sport. Există deja un număr de 22 magazine cu noul concept în România. Anul trecut au fost deschise în total 7 magazine noi iar alte 10 au fost modernizate.

Anul acesta sunt planificate 6 magazine noi, iar 8 vor fi renovate în conformitate cu noul concept de design al magazinului.

Ofertele digitale și omnichannel completează în mod semnificativ serviciul pentru clienți oferit de echipele din magazine. “Ne păstram angajamentul continuu față de inovație și față de experiența clienților și ne bucurăm să anunțăm introducerea noului nostru serviciu omnichannel: Click & Collect”, declară Daniel Popa. „Începând cu a doua jumătate a acestui an, clienții noștri vor putea beneficia de această modalitate convenabilă și flexibilă de achiziționare a produselor preferate”.

Serviciul Click & Collect va oferi clienților posibilitatea de a comanda online și de a ridica produsele dorite de la magazinul lor Deichmann preferat, oferindu-le astfel o experiență de cumpărături integrată și plăcută. Daniel Popa adaugă: ”Această inovație reflectă angajamentul nostru de a oferi cele mai bune soluții pentru nevoile clienților noștri și consolidarea poziției noastre ca lider de piață în retail-ul de încălțăminte”.

În plus, DEICHMANN continuă transformarea afacerii sale online și omnichannel cu un Enterprise-Shopsystem de la SCAYLE. Într-o lume în continuă schimbare și evoluție, DEICHMANN se adaptează rapid pentru a răspunde nevoilor clienților, adoptând platforma nouă, Scayle, începând cu luna octombrie 2023. Platforma decuplează backend-ul și frontend-ul, permițând inovații mai rapide și scalare eficientă, creând experiențe personalizate pentru clienți.

DEICHMANN se implică

A ajuta oamenii nevoiași face parte din declarația de misiune corporativă DEICHMANN: „Compania trebuie să servească oamenilor”. Prin urmare, Deichmann România este implicată în diverse proiecte sociale de anvergură, în special în sectorul umanitar. Proiectele noastre sunt orientate spre cele mai mari nevoi sociale, inclusiv prevenirea abandonului școlar, sprijinirea copiilor din medii defavorizate, sprijinirea persoanelor cu dizabilități neuromotorii și integrarea pe piața muncii a persoanelor greu de angajat.

DEICHMANN continuă să crească la nivel internațional în al 111-lea an al său, cu mărci de top și prețuri de top

DEICHMANN România aparține Grupului DEICHMANN SE. Grupul a avut în 2023 în cele 34 de țări o cifră de afaceri brută de 8,7 miliarde Euro (net 7,4 miliarde Euro). Creșterea vânzărilor ajustate în funcție de valută este de peste șapte procente. În 2023 a crescut și numărul de pantofi vânduți la nivel mondial– aproximativ 184 milioane de perechi de încălțăminte în magazine și online (creștere de 1,4 procente față de 2022). Grupul opera, la 31.12.2023, cca. 4.700 magazine (2022: 4.600) şi avea peste 49.000 angajați (2022 : 48 000).

Pentru Grupul DEICHMANN, 2023 a fost o provocare, dar și un an de succes”, subliniază Heinrich Deichmann, Președintele Consiliului de Administrație al DEICHMANN SE. „Cu articolele din colecțiile noastre și cu ofertele pentru branduri de top am satisfăcut exact gusturile clienților noștri și i-am convins cu raportul nostru calitate-preț bun.

Acest lucru ne-a permis să creștem față de tendința generală a pieței atât în magazinele noastre cât și online. În ciuda condițiilor adverse cu inflație ridicată, reticență la cumpărare și schimbarea preferințelor consumatorilor, noi, cei din Grupul DEICHMANN, ne-am crescut vânzările cu peste șapte procente, până la 8,7 miliarde de euro anul trecut. De asemenea, am reușit să creștem vânzările cu cinci procente pe o bază similară, adică în magazinele noastre existente. Aceasta este o realizare extraordinară pe care am obținut-o la nivel internațional împreună cu echipele noastre grozave din vânzări, logistică și sediile centrale.”

Având în vedere situația economică actuală, investiții ample în valoare totală de aproximativ 374 de milioane de euro sunt și ele pe ordinea de zi în 2024, de exemplu în magazine moderne cu design atractiv și servicii omnichannel. În conformitate cu statusul actual, un total de aproximativ 450 de magazine noi și modernizate sunt planificate pentru 2024 în întregul grup.

Compania de familie DEICHMANN a fost fondată în Essen în 1913 și își are sediul încă acolo. „Reprezentăm continuitatea și fiabilitatea și suntem alături de oameni de 111 ani. Avem o poziționare clară, aceea de a oferi cel mai bun raport calitate-preț de pe piață cu selecția noastră mare de pantofi pentru întreaga familie. Acest lucru este și, sau mai ales în perioade de criză, atractiv pentru clienți”, spune Heinrich Deichmann.

________________________

DEICHMANN SE, cu sediul central în Essen (Germania), a fost fondată în 1913 și este deținută în proporție de 100% de familie. Grupul de companii este lider de piață în retailul european de încălțăminte și este activ în peste 30 de țări din întreaga lume. Are peste 49.000 de angajați și operează aproximativ 4.700 de magazine și 41 de magazine online. Pe lângă formatul DEICHMANN din Elveția, compania include Töpfenbach, Ochsner Shoes și Ochsner Sport, vanHaren în Olanda și Belgia, Rack Room Shoes în SUA și grupul SNIPES cu magazine și magazine online în Europa și SUA.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  DEICHMANN vinde pentru prima dată în România peste patru milioane de perechi de pantofi