Lectură de un minut

20 Jun 2017 -

Se pregateste lansarea unui nou magazin online de fashion

Compania care detine in tara marcile Kenvelo, Lee Cooper, Time Out si Tom Tailor, Montecristo Retail Group, a anuntat in cadrul conferintei Fashion ROute ca va deschide un magazin online.

 

Declaratia a fost facuta de Philippe Besadoux, CEO-ul grupului, cu precizarea ca nu are incredere in mediul online pentru industria fashionului; este de parere ca un consumator se simte mai bine intr-un mall.

Citeste si:
Coronavirus | Glami România: Se observă o scădere a traficului, dar cererea pieței de fashion pare să fie similară ca până acum

Aceasta a completat conform wall-street.ro: "Eu nu cred in online. Un consumator are nevoie sa simta mirosul unui magazin si asta nu se va schimba niciodata. Nu poti sa probezi o pereche de jeansi intr-un magazin online. Mentalitatea romanilor este sa cumpere haine din mall, ei prefera sa probeze, sa aiba timp si sa petreaza o zi intreaga in mall pentru cumparaturi."

Planurile pentru noua unitate este sa fie una multibrand. Besadoux isi explica alegerea prin faptul ca acest tip de locatii sunt mai usor de administrat.

Citeste si:
Readaptare în vremea coronavirusului: Miniprix lansează un minimarket online cu produse alimentare

In prezent, Montecristo Retail Group are in portofoliul din Romania si Bulgaria marcile Kenvelo, Time Out, Lee Cooper si Tom Tailor.

Fashion ROute Market Place este un eveniment organizat de publicatia wall-street.ro si dedicat industriei modei.

Sursa foto: pixabay.com