Lectură de 2 minute

14 Apr 2020 - Știri și Noutăți

WatchShop.ro intră pe o nouă linie de business și deschide un supermarket online cu alimente și băuturi

Anca Olteanu

WatchShop.ro, magazinul online de ceasuri originale din România, în parteneriat cu TEAM Courier, intră pe o nouă linie de business și vinde produse alimentare, băuturi, produse de curățenie, de îngrijire personală și cosmetice. Noua categorie, SuperMarket, este lansată ca răspuns la contextul actual, când există o cerere ridicată pentru achiziții online, cu livrare la domiciliu, de produse de uz zilnic. WatchShop.ro va continua să vândă ceasuri și produse conexe, ca principal obiect de activitate, potrivit unui comunicat de presă. 

Astfel, WatchShop.ro introduce în site secțiunea SuperMarket – Shop in time, ce listează aproximativ 8.000 de produse, împărțite în cinci categorii: alimente, cafea și ceai, băuturi, casă și curățenie, cosmetice și îngrijire personală.

Produsele comandate din secțiunea SuperMarket a WatchShop.ro vor fi livrate în cel mult două zile lucrătoare și, pentru început, doar în București. 

Decizia de a intra pe o nouă linie de business a fost luată în urmă cu trei săptămâni, iar costurile de implementare au fost de aproximativ 10.000 de euro. Acestea au presupus, pe lângă partea tehnică și documentarea produselor, și schimbarea sediului și showroom-ului WatchShop.ro în Strada Morilor Nr. 42, lângă sediul TEAM Courier, pentru a asigura o livrare mai rapidă. 

Supermarketul WatchShop.ro va procesa 600 de comenzi/zi

TEAM Courier va lucra în două ture, va face două încărcări pe zi, astfel încât produsele comandate să ajungă cât mai repede la clienți. Capacitatea maximă de comenzi procesate a WatchShop.ro în zona de supermarket este, în prezent, de aproximativ 600 de comenzi pe zi.

Citeste si:
Lyndsey Loyden-Edwards, noua directoare a Tetra Pak pentru Europa de Est

„În noul context, înregistrând o scădere a volumului de vânzări de ceasuri și produse conexe, am decis să testăm noi direcții de business. Alături de colegii mei am decis lansarea categoriei de supermarket. Am găsit rapid furnizori și am avut nevoie de două săptămâni să implementăm partea tehnică și de o săptămână să documentăm produsele”, spune Cătălin Florea, CEO WatchShop.ro.

Dacă vom avea tracțiune și schimbarea aceasta va fi bine percepută, vom dezvolta o nouă linie de business de sine stătătoare, cu o platformă online separată. Avem de partea noastră knowhow-ul și logistica necesare pentru dezvoltarea unui astfel de business”, a adăugat Florea.

Stocul de produse disponibile va fi actualizat din oră în oră, iar clienții vor avea acces la aceleași opțiuni de plată ca și până acum: plata online prin card, ramburs, plata în rate prin partenerii WatchShop.ro și plata online în rate fără dobândă.

În ceea ce privește vânzările de ceasuri, acestea vor continua în aceleași condiții ca până acum. 

Citeste si:
Mastercard și Waze lansează „Piața la drum”, proiect care aduce micii comercianți de la marginea drumului în economia digitală

WatchShop.ro este un magazin online de ceasuri originale din România. WatchShop.ro are un portofoliu de peste 17.000 de modele disponibile, de la peste 100 de branduri renumite la nivel mondial, unele dintre ele importate în exclusivitate. 

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  WatchShop.ro intră pe o nouă linie de business și deschide un supermarket online cu alimente și băuturi