Tranzacțiile efectuate de persoanele cu vârste cuprinse între 25-54 ani reprezintă o pondere de circa 69% din totalul de comenzi înregistrate în intervalul analizat, deși creșterea cea mai importantă a numărului de tranzacții a fost semnificativ mai mare pentru categoriile de vârstă 18-24 și 55-65+.
Comenzile Vivre de pe telefon
În intervalul analizat, cea mai mare creștere de trafic a fost înregistrată pe telefoanele mobile, în procent de aproximativ 35%. Sesiunile de trafic au crescut și pe dispozitivele desktop, însă într-un procent semnificativ mai mic decât cel înregistrat pe dispozitivele mobile (+3%).
Anul precedent a generat și o tranziție accelerată de la plata în numerar, specifică perioadei de dinainte de pandemie, la plăți mai sigure, majoritar electronice. Astfel, procentul cumulat al plăților efectuate cu cardul, în cele nouă țări în care Vivre este prezentă a înregistrat o creștere de peste 144%.
Cele mai cumpărate produse Vivre
În România, în topul categoriilor de produse cel mai des achiziționate în anul pandemic au fost decorațiunile, articolele și ustensilele de bucătărie, dar și mobilier și accesorii pentru baie.
Vivre este un retailer online din industria home & deco din CEE, fondat în 2012 de antreprenori români, cu vânzări în 9 țări din centrul și estul Europei: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia. Pe site-urile și aplicațiile mobile Vivre sunt disponibile peste 350.000 de piese de mobilier, decorațiuni, textile și accesorii, colectate de la furnizori din întreaga lume.
Anul trecut, retailerul online de mobilier și decorațiuni a raportat o creștere a vânzărilor de 50%, cu venituri de peste 295 milioane lei și un profit înainte de plata dobânzii, impozitelor, deprecierii și amortizării („EBITDA”) mai mare de 17 milioane lei.