Braiconf a înregistrat în anul 2021 venituri de 23,4 milioane de lei, în scădere cu 35% față de anul anterior, când avea venituri de 36 de milioane de lei. Pierderea s-a diminuat la 3,03 milioane de lei, de la 5 milioane, la finalul lui 2020, potrivit situației financiare preliminare raportate.
„Având în vedere contextul economic existent la nivel național generat de declanșarea pandemiei Covid-19, fapt care în cursul anului 2021 a dus la scăderea cu aproximativ 50% a rezervărilor de capacitate de producție și în aceeași măsură ducând la scăderea dramatică a traficului de persoane în centrele comerciale, toate acestea având ca efect colapsarea vânzărilor în magazinele fizice, cu până la 50%”, transmite Braiconf.
În 2021, Braiconf a închis cinci magazine fizice, aflate în centre comerciale, ca urmare a scăderii vânzărilor și înregistrării de pierderi în segmentul de retail.
În noiembrie, Braiconf anunța că va angaja peste 150 de persoane în producție, pentru mărirea capacității fabricii de la Brăila. Pentru noile posturi disponibile, compania caută personal calificat pentru mașinile de cusut, dar și pentru alte funcții implicate în procesul de producție.
Compania a înregistrat în primul trimestru al anului 2021 o cifră de afaceri de 4,3 milioane lei, de 2,3 ori mai mică faţă de cea din perioada similară a anului trecut, de 9,9 milioane lei
Înființată în 1950, Braiconf avea 280 de angajați, ajungând la 3.600 în anul 1977. Privatizată în 1990, compania a continuat să se dezvolte, introducând linii noi de produs, cum ar fi cămășile de damă. Produsele fabricii românești au ajuns și la clienți din Italia, Franța, Suedia, Rusia, Norvegia. În 2016 este lansat serviciul de croitorie made to measure.
Efectele inflației. Coca-Cola, sub lumina reflectoarelor după ce a scumpit produsele cu 12%. Ce profit a avut compania în ultimul trimestru
