Lectură de 3 minute

11 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Vânzările online ale Leroy Merlin au crescut de patru ori în ultimele trei luni: „Pentru următorii ani, estimăm o dublare sau chiar triplare anuală”

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Retailerul specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit Leroy Merlin a înregistrat o creștere de patru ori a vânzărilor online în ultimele trei luni, de la listarea digitală a întregului portofoliu de peste 30.000 de produse, cu livrare în țară. Pentru ultimele luni ale anului, compania estimează același ritm al vânzărilor generate de segmentul e-commerce, dar și dublarea comenzilor telefonice.

Potrivit reprezentanților companiei, în prezent, ponderea vânzărilor online reprezintă circa 10% din totalul afacerilor Leroy Merlin România.

Compania a investit în zona de logistică și în organizarea platformei de supply chain, precum și în echiparea magazinelor cu o soluție IT care să permită alegerea celui mai bun prestator de servicii de livrare pentru fiecare comandă.

Pentru 2022, Leroy Merlin România are în plan dezvoltarea mai multor proiecte de organizare logistică bazate pe platforma urbană de supply chain și implementarea de noi modalități de a pregăti comenzile clienților mai rapid și mai eficient în magazinele retailerului.

3 milioane de clienți, online, la Leroy Merlin

„În contextul socio-economic actual, dar și din cauza schimbărilor mari pe care le generează pandemia de COVID-19, comerțul electronic va deveni o componentă vitală în modelul de business al fiecărei companii. Am înregistrat patru ori mai multe vânzări online în ultimele luni, rata de conversie este în continuă creștere și peste trei milioane de clienți vizitează site-ul nostru în fiecare lună. Este un semn bun venit din piață, care ne motivează să continuăm sa investim în dezvoltarea acestui segment și oferirea unor experiențe de cumpărare facile pentru clienții noștri, parte a strategiei de vânzări omnichannel. Pentru următorii ani, estimăm cu ușurință o dublare sau chiar triplare anuală a vânzărilor online”, a declarat Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România.

Din datele Leroy Merlin România, orașele care au generat cele mai multe comenzi online au fost București și Cluj-Napoca, însă compania observă că, odată cu implementarea alternativei de cumpărare online cu livrare în toată țara, au devenit foarte active și alte orașe în care nu există un magazin fizic Leroy Merlin.

Pe lângă comanda online, ce oferă acces la peste 30.000 de produse cu livrare la domiciliu oriunde în România, clienții Leroy Merlin mai au la dispoziție și alte soluții opționale de cumpărare precum „Rezervă și Ridică” prin care își pot rezerva produsele dorite din magazine cu ridicare personală ulterioară sau „Comanda telefonică” pentru cei care doresc să plaseze rapid o comandă cu ridicare din magazin a produselor sau cu livrare la domiciliu.

Leroy Merlin este unul dintre jucătorii din piața de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat pe construcții, decorațiuni și grădinărit. Companie din cadrul Adeo, Leroy Merlin deține 800 de magazine în 15 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud. Compania angajează peste 115.000 de persoane.

Citeste si:
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice

În România funcționează 19 magazine Leroy Merlin, cu peste 2.500 de angajați în 14 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea și Târgoviște.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Vânzările online ale Leroy Merlin au crescut de patru ori în ultimele trei luni: „Pentru următorii ani, estimăm o dublare sau chiar triplare anuală”