Lectură de 4 minute

27 Apr 2023 - Știri și Noutăți

Un nou centru de distracție se deschide în Colosseum Mall, după o investiție de 1,5 milioane de euro

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Colosseum Mall continuă procesul de dezvoltare al mixului de chiriași și anunță semnarea contractului de închiriere cu Hype by Kiddo pentru deschiderea unui important centru de entertainment.

Sursa foto: Hype by Kiddo

Centrul de entertainment Hype Colosseum va avea o suprafață de aproximativ 2500 mp și va include atracții multiple pentru familiile cu copii, dar și pentru adolescenți și adulți. Totodată, Hype Colosseum se va adresa și segmentului de evenimente, pentru organizarea de aniversări, lansări de produs, teambuilding-uri pentru companii și activități desfășurate de grupurile școlare în scop educativ și recreativ.

Deschiderea noii locații Hype în Colosseum Mall reprezintă un pas important în strategia noastră de expansiune. Până în 2025 grupul nostru va crește cu minimum încă 5 locații în România și cel puțin 2 în afara țării.

Cristina Șucu, Co-Founder Hype by Kiddo

Hype Colosseum va integra zone de trampoline park, escaladă, parcurs cu obstacole, traseu de aventură suspendat, jocuri arcade, labirint de tobogane, restaurant și bar, o zonă dedicată de petreceri și un spațiu destinat experiențelor imersive și de realitate virtuală.

Zona de cățărare va aduce panouri diferite față de cele existente în celelalte locații. Printre noutățile cele mai așteptate se numără o tentaculă de caracatiță gigantică și un burlan întunecat. Pe lângă un nou tip de Ninja Warrior, va veni și o nouă atracție care constă într-un labirint pe multiple nivele, cu multe tobogane de la înălțime. Traseul suspendat urban jungle va fi construit pe două etaje, cu obstacole la aproximativ 3,5 metri și la 6,5 metri pentru un nivel suplimentar de provocare.

Citeste si:
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt planurile pentru 2024
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt planurile pentru 2024

Totodată, parcul de trambuline, cu zone pentru baschet, free fall și multe alte zone noi vor completa „meniul” de distracție. În materie de realitate virtuală, Hype Colosseum va introduce un nou concept de spațiu destinat experiențelor imersive cu arene multi-player și zeci de simulatoare individuale.

Investiția pentru locația Hype Colosseum se ridică la aproximativ 1,5 milioane de euro, conceptul oferind experiențe de entertainment de cea mai înaltă calitate, tehnologii și atracții de ultimă generație, care să asigure un divertisment activ, inovator și captivant.

Hype Colosseum vine în completarea serviciilor și brandurilor găzduite de Colosseum Mall. Anul trecut, Colosseum Mall a lansat noi spații comerciale ce includ zeci de magazine de fashion și accesorii, restaurante, spații de petrecere a timpului liber și locuri de joacă pentru copii, ajungând astfel la o suprafață totală de 54,500 mp și devenind unul dintre cele mai mari proiecte de retail din capitală.

Colosseum Mall - Situat în sectorul 1 al capitalei, în zona de Nord-Vest, pe șoseaua Chitilei nr. 284, Colosseum Mall oferă un concept local unic de retail ce cuprinde magazine cu o mare diversitate de produse si servicii, magazine cu branduri de îmbrăcăminte și accesorii, precum și spații unice de petrecere a timpului liber. Accesul dinspre centrul capitalei și dinspre zonele adiacente este asigurat de bulevarde cu multiple benzi de circulație, precum Ion Mihalache, Grivița, Bucureștii Noi și Șoseaua Chitilei. Transportul în comun se realizează prin intermediul stațiilor de metrou Străulești și Laminorului, a liniilor RATB 112, 422, 470, precum și a tramvaiului 45. Printre principalele branduri găzduite de Colosseum Mall se află: Carrefour, Altex, Jysk, LC Waikiki, Sport Vision, Pepco, Leroy Merlin, Sinsay, New Yorker, Deichmann, CCC, Stay Fit, 4F, Teilor, Douglas, Penti, Nala Cosmetics, English Home, Ac&Co, Colin’s, Smyk All for Kids, Noriel, Mumuso, Optiblu, Helpnet, City Flowers, Fun Planet, Magic Casino, Superbet Premium Store, KFC, Dristor Kebab, Vibe Cafe, Uncle John, So Coffee, Pasticceria Flavian Dobre, Presto Restaurant, Noodle Pack, Bunătăți Ardelenești, Mesopotamia, All For Six, La Galleria, Inmedio, 5asec, Help Net, Nedelya, Orange, IQBox, Arsis Vodafone, Inmedio, Diris Optică Medicală, Pizza Bonita, Xpressions Beauty Salon, Esența Plant, Animax, precum și numeroase alte magazine importante de bunuri și servicii.

Povestea Hype by Kiddo a început în 2021 și este cel de-al treilea proiect al grupului Kiddo, activ în industria de entertainment din România încă din 2014. În prezent, grupul Kiddo are patru locații de top în România, toate amplasate strategic în zone accesibile și populare. Acestea sunt Hype Arena si Hype Cube&Escape Romexpo, Kiddo ParkLake și Kiddo Băneasa. Peste 100.000 de familii au trecut pragul în fiecare din locațiile Kiddo pe an, în timp ce Hype by Kiddo a atras anual în jur de 300.000 de familii.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Un nou centru de distracție se deschide în Colosseum Mall, după o investiție de 1,5 milioane de euro