În următorii doi ani, FrieslandCampina va reduce 1.800 din cele 21.715 locuri de muncă la nivel mondial - jumătate dintre acestea în Olanda. Cea mai mare parte, 1.200 de locuri de muncă, va fi eliminată încă de anul viitor. Astfel, grupul ar trebui să economisească între 180 și 200 de milioane de euro, relatează retaildetail.eu
În prima jumătate a anului, FrieslandCampina a înregistrat o scădere a profitului net de până la 94,2% față de anul precedent. Această prăbușire a fost cauzată de scăderea prețurilor de piață pentru brânză și unt și de faptul că consumatorii au cumpărat mărci private mai ieftine.
În momentul publicării acestor rezultate, în iunie anul trecut, compania avertizase deja asupra unei restructurări majore, ale cărei contururi devin acum mai clare. Îmbunătățirea profitabilității este acum prioritatea principală.
FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina. FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Frico, Campina, Milli, Oke și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.