Acest lucru reiese dintr-un studiu realizat de Cushman & Wakefield și Mytraffic, care relevă, de asemenea, creșterile de la an la an ale vizitelor pe aceste artere comerciale în ultimul an, potrivit inforetail.es.
Mai exact, Kalverstraat a înregistrat cea mai mare creștere a numărului de vizitatori, cu o creștere de 30%, în timp ce creșterea numărului de vizite înregistrată de Gran Vía a fost de 26%. Champs Elysées și Vittorio Emanuele II au înregistrat creșteri de 15% și, respectiv, 6%.
Raportul pune un accent deosebit pe Gran Vía din Madrid, subliniind că și chiriile acesteia au înregistrat o creștere ridicată, ajungând la 240 de euro pe lună pe metru pătrat în primul trimestru al anului.
De asemenea, gradul de ocupare se situează în jurul valorii de 95%, cu chirii medii anualizate de 2.830 de euro pe metru pătrat pe lună.
În prezent, zona principală din Gran Vía găzduiește mărci precum Nike, Victoria's Secret și Scalpers și oferă niveluri de ocupare mai ridicate decât în perioada pre-pandemică. De asemenea, magazinele emblematice manifestă un interes mai mare pentru această arteră, inclusiv mărci precum Uniqlo, Primark, Zara și H&M.
Fluxul de vizitatori cu valoare netă ridicată a crescut, de asemenea, pe principalele străzi comerciale din Spania. Printre acestea se numără Passeig de Gràcia din Barcelona (34%), Gran Vía din Madrid (31%), Portal del Àngel din Barcelona (30%), Calle Tetuán din Sevilla (28%) și Calle Marqués de Larios din Málaga (19%).