Lectură de 2 minute

11 Mar 2021 - Știri și Noutăți

A fost lansat primul promoter digital din România, o soluție tehnologică dedicată promoțiilor

Angela Alexandru

După un 2020 dificil trăit de lumea întreagă, mai multe industrii au căutat soluții inovatoare pentru a-și salva afacerile. Obligați la creativitate, adaptabilitate și digitalizare rapidă, retailerii au gândit campanii promoționale care simplifică interacțiunea directă cu consumatorul final. Astfel a fost lansat Tappy, o soluție tehnologică dedicată promoțiilor.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

Tappy este un robot prevăzut cu 6 rafturi și 9 coloane ajustabile, iar pe fiecare raft încap până la 45 de produse diferențiate. De asemenea, temperatura interioară este controlată până la 4 grade. Produsele sunt livrate din aparat către participant prin intermediul unui lift, astfel încât produsele să rămână protejate.

Agenția de publicitate Godmother a creat și lansat Tappy. Construcția, care a durat 9 luni, a dus la un proces automatizat, o mecanică sigură, un cost mai mic comparativ cu o promoție clasică și un sistem complex care să nu poată fi fraudat.

Conceptul este similar unui locker folosit de restaurante pentru plasarea comenzilor de mâncare sau de retailerii online care pun în astfel de "dulapuri" coletul de ridicat pentru clienți.

Participanții la promoții merg la aparat, scanează bonul de cumpărături, iar aparatul recunoaște produsele de pe bon participante la promoție. Este identificat un cod unic aflat pe bon pentru a evita scanarea de două ori a acestuia. Pe baza unui algoritm de câștig setat de branduri, cumpărătorii pot câștiga premii instant. Datele celor mai puțin norocoși rămân înregistrate pentru tragerea la sorți unde se pot câștiga premii mai mari, dacă promoția prevede.

Citeste si:
Retailerul online de modă Asos anunță rezultate surprinzătoare în contextul pandemiei: creștere de 2,3 mld. de euro în ultimele șase luni

“Retailul modern reprezintă peste 75% din comerțul românesc, iar noi am căutat să aducem inovația la nivel de experiență pentru consumatorii din centrele comerciale. Am investit peste 200.000 euro în acest proiect și suntem siguri că putem ajuta brandurile să implementeze promoții eficiente și sigure", spune  Valentin Văcăruș, Managing Director, Godmother.

Toate aparatele sunt conectate la internet, campaniile se setează individual în funcție de fiecare brand și stocul premiilor este refăcut zilnic sau chiar de mai multe ori pe zi, la final obținându-se un raport cu datele semnificative pentru acțiunea in-store.

Pentru început, Tappy poate fi găsit în 20 de locații din țară (București, Iași, Timișoara, Cluj, Galați, Ploiești, Oradea, Brăila, Constanța), în proximitatea caselor de marcat ale marilor lanțuri comerciale. Acesta este un proiect inițiat de Godmother, agenție cu experiență de peste 10 ani în comunicarea in-store și cu peste 100 de campanii derulate.

Citeste si:
Tipografia Rottaprint: Etichetele pentru mărcile proprii din retail au crescut semnificativ în 2020

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  A fost lansat primul promoter digital din România, o soluție tehnologică dedicată promoțiilor