Lectură de 3 minute

08 Oct 2021 - Știri și Noutăți

Suplimentele alimentare, cafeaua și hrana pentru animale au fost cele mai vândute produse de Nestle anul acesta

Roxana Vasile

Producătorul Nestlé a înregistrat anul acesta creșteri ale vânzărilor în sectorul de băuturi și cafea, urmate de majorări în domeniul dedicat hranei pentru animale de companie și suplimente alimentare, a declarat Irina Siminenco, corporate affairs manager Nestlé România, pentru Retail.ro.

„Am fost afectați de pandemie și de comportamentul de consum ca toate industriile, dar tot ce ține de produse alimentare, sectorul de băuturi și sectorul de cafea, care este consumată in-home, a crescut. Surprinzător sau nu, a crescut și sectorul dedicat hranei animalelor de companie, noi avem în portofoliu și brandul Purina. Am dedus cumva că pandemia a dus la creșterea numărului de căței și de pisici pe care oamenii le-au adoptat și s-au corelat în mod direct cu nivelul vânzărilor. Dar acum, cu creșterea numărului de cazuri, ne așteptăm să avem lucruri similare pe care le-am văzut și anul trecut'', declară Irina Siminenco, corporate affairs manager Nestlé România.

Vânzările de suplimente alimentare Nestlé Health-Science și Nestle OptiFibre au crescut în pandemie, perioadă în care trendurile de consum au fost diferite, iar Nestlé a înregistrat o creștere a coșului de cumpărături, rezultatele din România fiind în linie cu cele obținute la nivel european.

Produsele fără zahăr din portofoliul Nestlé

Nestlé a început din 2019 să implementeze pe ambalajele produselor etichetele Nutri-Score, sistemul care îți permite să înțelegi mai bine profilul nutrițional al produsului, iar în prezent lucrează la reducerea cantității de zahăr din produsele destinate bebelușilor.

Retail jobs

,,În acest segment ne concentrăm pe alimentele pentru copii sugari de vârstă mică, sunt foarte multe produse din această categorie pentru care încercăm să reducem cantitatea de zahăr'', susține Siminenco.

Nestlé lansează un concurs pentru ONG-uri și pentru start-up-uri

Nestlé a lansat concursul de proiecte ,,Creștem împreună'' prin care va finanța prin granturi 10 proiecte ale unor ONG-uri și start-up-uri care pot contribui la redresarea României după pandemie. Concursul se desfășoară în perioada 1 septembrie - 29 noiembrie 2021.

În concurs se pot înscrie start-up-uri și organizații guvernamentale care nu au scop lucrativ și care au experiență de minimum un an în derularea de proiecte sociale și cu cel puțin 100 de beneficiari.

,,Am lansat un proiect pentru ONG-uri si start-up-uri prin care căutăm proiecte de dezvoltare pentru următorii 25 de ani pe domeniile care sunt aproape de noi. Am lansat acest concurs de proiecte pentru a identifica câteva subiecte de creștere. În urma jurizării celor 10 proiecte, vor putea câștiga 25.000 de euro pentru implementarea proiectului în anul următor'', explică Irina Siminenco.

Citeste si:
Asociația Companiilor de Distribuție de Bunuri din România are un nou consiliu director. Care sunt obiectivele
Asociația Companiilor de Distribuție de Bunuri din România are un nou consiliu director. Care sunt obiectivele

Afacerile producătorului de dulciuri Nestle România au crescut în pandemie cu trei milioane de lei, ajungând la 933 de milioane de lei, iar profitul a depășit 71 de milioane de lei, în 2020. Numărul angajaților s-a redus la 483, după ce gigantul a închis în prima partea a anului 2019 singura fabrică de producție din România, de la Timișoara, de unde ieșeau napolitanele Joe.

Vânzările Nestlé Global au crescut cu doar 1,3% în primul trimestru de anul acesta și a ajuns astfel la 19,1 miliarde de euro. Pe categorii de produse, cele mai mari creșteri le-au înregistrat brandurile de cafea Nescafe și Starbucks și mâncarea de pisici Purina. În primul trimestru al acestui an, produsele culinare au înregistrat o creștere ridicată de o singură cifră, cu precădere pentru condimentele Maggi, Garden Gourmet și afacerii Mindful Chef.

Nestlé este o companie de produse alimentare și băuturi, prezentă în 189 de țări din întreaga lume, cu peste 300.000 de angajați. Cele peste 2000 de brand-uri ale Nestlé includ nume precum Nescafé, Nespresso, Maggi și Nesquik. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveția, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani.

Sursa foto: Nestlé

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Suplimentele alimentare, cafeaua și hrana pentru animale au fost cele mai vândute produse de Nestle anul acesta