Lectură de 4 minute

25 Mai 2023 - Știri și Noutăți

Supernova a finalizat procesul de rebranding al Galeriei Cora Bacău, o investiție de 40 de milioane de euro

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Galeria Cora Bacău are o nouă identitate, după finalizarea procesului de rebranding, parte a a investiției totale de 40 de milioane de euro  anunțate anul trecut de Supernova. În plus față de renovarea incintei, compania deschide noi spații comerciale, așa cum sunt Tedi și Pepco, dar și o nouă sală de sport, City Gym.
 

Sursa foto: Supernova/ Galeria Cora Bacău

Supernova Bacău reprezintă unul dintre proiectele din portofoliul de șase centre comerciale, cu o suprafață totală de aproximativ 140.000 de metri pătrați (Supernova Bacău, Supernova Drobeta Turnu-Severin, București Alexandriei, București Lujerului, București Pantelimon și Brătianu Constanța), pe care grupul austriac le-a achiziționat la finalul anului 2021 de la Grupurile Louis Delhaize și Galimmo.

Supernova Bacău este un spațiu comercial modern, cu o suprafață de 20.000 mp, gândit astfel încât să răspundă cerințelor actuale ale pieței. Ne-am dorit să dăm o față nouă centrului, astfel că pe lângă renovările necesare, am adus branduri noi de magazine, spații de relaxare și distracție, pentru a întâlni dorințele celor care ne calcă pragul. Fideli strategiei pe care am urmat-o până acum în toate proiectele noastre, am decis să păstrăm magazinele frecventate de consumatori, așa cum este Hypermarketul Cora, care va deveni Carrefour, în a doua jumătate a anului.

Markus Pinggera, Managing Director la Supernova Group

În plus, odată cu transformarea Cora în Carrefour, centrul comercial va deveni Supernova Bacău.

Transformarea centrului comercial în Supernova și includerea acestuia în identitatea de brand duce experiența de cumpărături la un nou nivel. Totodată, acesta reprezintă un proces complex de renovare și modernizare începând cu fațada centrului comercial și zonele de acces, până la facilitățile integrate la nivelul spațiilor sale comune. Locuitorii din zonă beneficiază de 45 de magazine, o parcare renovată cu 725 de locuri și de o sală nouă de sport complet echipată cu aparatură modernă. Începând cu această vară, copiii se pot bucura de un nou loc de joacă, situat în afara centrului comercial.

Supernova și-a luat angajamentul de a construi un viitor verde prin programul de sustenabilitate, Supernova Green Energy. Prin urmare, afacerea își bazează activitățile pe o dezvoltare ecologică și durabilă. Obiectivul programului este de a aduce îmbunătățiri proceselor de operare ale grupului și de a atinge neutralitatea totală a emisiilor de carbon până în 2028. Programul Supernova Green Energy se concentrează pe centrale solare care pot genera propria energie electrică, pe tehnologia LED și pe tehnici de economisire a energiei. În România, compania a făcut deja trecerea de la iluminatul convențional la tehnologia LED în noile spații comerciale din Drobeta, Alexandriei, Pitești, iar acum Bacău. Odată cu implementarea luminilor LED în Bacău, companie dorește să contribuie la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în valoare de aproximativ 150 tCO2 pe an.

Pentru a marca acest nou capitol, Supernova Bacău a organizat patru zile de activități și momente artistice pentru clienții de toate vârstele, începând cu 25 mai. Cei mici vor putea asista la spectacole de magie și comedie. În plus multe surprize îi vor aștepta din partea celor mai îndrăgite personaje. În același timp, adulții vor avea parte de multe activări inovatoare, dar și de multe premii.

Citeste si:
Brandul românesc MIZAR deschide un nou magazin
Brandul românesc MIZAR deschide un nou magazin

Până pe 28 mai, cei care fac cumpărături de minimum 100 de lei pot câștiga unul dintre cele 700 de premii atractive. Mai multe informații sunt disponibile aici. Pentru a fi la curent cu activitățile Supernova Bacău, urmărește pagina de Facebook Supernova.

Supernova a intrat pe piața din România în noiembrie 2020, prin preluarea Centrului Comercial Jupiter City din Pitești, care se întinde pe o suprafață de peste 45.000 de metri pătrați, are 1.700 de locuri de parcare și peste 90 de magazine. Eforturile de modernizare ale companiei au continuat cu centrul comercial din Drobeta Turnu-Severin, iar până la sfârșitul anului 2023 acestea vor fi începute și finalizate inclusiv în Constanța și București. Centrele recent achiziționate vor fi modernizate, renovate și redenumite, urmând exemplul celui din Pitești, unde, în urmă cu câteva luni, Supernova a început lucrările de renovare și extindere. Grupul austriac Supernova este o companie internațională axată pe dezvoltarea și administrarea de imobile comerciale în Austria, Slovenia, Croația și România. În plus, Grupul este activ și în Germania, Slovacia și Serbia. Portofoliul actual al Grupului cuprinde 77 de proprietăți cu o valoare brută de 1,7 miliarde euro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Supernova a finalizat procesul de rebranding al Galeriei Cora Bacău, o investiție de 40 de milioane de euro