Lectură de 6 minute

19 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Supermarketul online din Cehia Rohlik se pregătește să intre pe piața din România anul viitor, sub brandul Sezamo

Roxana Vasile

Rohlik, cel mai mare supermarket online din Cehia, va intra pe piețele din România, Italia și Spania sub brandul Sezamo, la începutul anului 2022, a anunțat compania, transmite Reuters. Andrea Colombo va ocupa funcția de CEO în Italia. 

Din primăvara anului 2022, aproape 2,5 milioane de gospodării din Milano și București vor avea acces la platforma de livrare, Italia urmând să fie a doua piață ca mărime după Germania. Compania declară că va începe să livreze în orașul Milano dn Italia și în orașul București din România în prima jumătate a anului viitor, și va adăuga Madridul din Spania în a doua jumătate a anului viitor. Operațiunile sunt lansate după ce analizele de piață au observat o creștere a cererii clienților pentru servicii de livrare online de alimente.

,,După ce am lansat operațiunile în patru țări sub patru nume de marcă diferite, vom intra pe aceste noi piețe sub un singur brand, Sezamo. Toate aceste țări folosesc limba latină și noi a vrut să continue cu un „cuvânt alimentar” ca brand. Semințele de susan sunt populare în toate culturile. Sezamo se bazează pe „sésamo” în italiană, „sesam” în română și în viitor „sésamo” în spaniolă'', a explicat Jakub Petřina, directorul de marketing al grupului Rohlik.

Gama de produse și depozitul din România

Sezamo în România și Italia va putea livra aproximativ 8.000 de produse diferite, alimente proaspete și de calitate direct la casele clienților în termen de trei ore din ziua 1 în Italia și în termen de două ore din ziua 1 în România. În centrul gamei complete de produse se află produse regionale proaspete, cum ar fi fructele și legumele, carnea, peștele, lactatele și produsele de panificație, împreună cu mărcile internaționale și produsele cu etichetă privată Rohlik.

Retail jobs

Depozitul local al Rohlik în România va avea un spațiu dedicat de 1.000 de metri pătrați și este situat în CT PARK – București Nord. Depozitul va fi personalizat pentru a răspunde tuturor nevoilor comercianților și clienților și va fi dotat inclusiv cu spații de depozitare cu temperatură controlată (congelare și refrigerare) pentru fructe și legume proaspete, care vor fi livrate direct consumatorilor de către producătorii locali.

,,Cheia și provocarea pentru planurile noastre de lansare a fost găsirea locației portrivite pentru centrul de livrare, care să fie accesibilă atât pentru echipele noastre de livrare pentru clienți, cât și pentru furnizori. Următorul pas pe listă este recrutarea și formarea de echipe, asigurându-ne că întreg personalul apreciază cât de importantă este preocuparea pentru serviciul clienți și viziunea noastră ca în Europa să se mănânce și să se trăiască bine. Încă de la lansare, clientul va putea accesa întregul magazin, astfel încât să își poată acoperi coșul săptămănal”, a spus Michael Kaiser, Chief Commercial Officer în România.

Rohlik se extinde pe alte piețe în 2022

Pe lângă extinderea pe piața europeană în 2022, compania se așteaptă să-și extindă raza și în țările în care operează în prezent. Rohlik va fi disponibil în șapte țări în 2022. Knuspr.de se va extinde în în Frankfurt, Hamburg, Köln, Essen, Hanovra, Stuttgart, Leipzig și alte orașe în termen de doi ani.

Serviciul online de livrare de alimente a livrat prima sa comandă în urmă cu șapte ani în Praga, Republica Cehă și este deja disponibil în patru țări. Compania livrează clienților sute de mii de produse în fiecare zi, iau în unele zile comenzile se pot ridica la peste un milion de articole de zi cu zi din supermarket, precum și produse din surse locale și produse ale micilor fermieri.

Citeste si:
Doi studenți au lansat EasyBitez.ro, un asistent digital pentru gătit, cu o investiție de 5.000 de euro

,,Cu câteva săptămâni în urmă am semnat un contract cu primul nostru centru de livrare din Spania. și vor urma și mai multe state în care vom ajunge. Acest lucru se datorează unei creșteri impresionante în toate noile noastre țări, exemplu fiind Munchen, unde recent am depășit pragul de 1000 de comenzi pe zi într-un timp record. Modelul nostru de afaceri de livrare a mărcilor globale și autohtone de înaltă calitate, precum și a produselor locale, se dovedește eficient în mod repetat. Împreună cu un sortiment complet livrat în trei ore sau mai puțin, se dovedește a fi exact ceea ce au nevoie familiile, așa cum se vede prin frecvențele mari de cumpărături și valorile comenzilor.

Mai simplu spus, centrarea pasională pe client echivalează cu sănătatea financiară și cu o Europă mai fericită! Desigur, vechile obiceiuri de a merge la un magazin alimentar mor greu. Din acest motiv, ceea ce construim la Rohlik trebuie să fie nu doar „mai bun decât modul tradițional” de cumpărături, ci de zece ori mai bun. În timp ce privim spre viitor, dorim să continuăm să oferim partenerilor noștri din întreaga lume mai multe venituri, să continuăm să oferim personalului nostru muncă interesantă, flexibilă și bine plătită și, cel mai important, să oferim clienților noștri cele mai bune produse alimentare online posibile. experiență de livrare”, spune Tomáš Čupr, dondatorul Rohlik, cu privire la planurile de expansiune.

Rohlik deschide un al patrulea depozit în Praga

În plus, Rohlik.cz își propune ca, pe viitor, produsele să fie livrate în termen de 60 de minute de la comandă. Acest lucru va fi ajutat de un al patrulea depozit, complet automatizat, care va fi deschis în Chrášťany, lângă Praga, a cărui construcție a început deja.

Rohlik Grup, înființat în 2014 în Republica Cehă, este unul dintre cele mai mari supermarketuri online și este deja disponibilă în Cehia, Ungaria, Austria și Germania. Platforma a implementat tehnologie și condiții pentru livrarea unei game variate de produse și oferă un interval de livrare începând cu 15 minute și până la 90 de minute în unele țări. Rohlik livrează un milion de produse în Republica Cehă, Germania, Ungaria și Austria sub branduri locale, în unele zile.

Rohlik a fost înființat cu 29 de milioane de euro și este în continuă creștere. Compania a obținut un profit de 290 de milioane de euro (328,7 milioane de dolari) anul acesta, incluzând o rundă de finanțare de 100 de milioane de euro în iulie condusă de Index Ventures care ridică firma la un milion de euro. Rohlik a transmis că cifra de afaceri de 300 de milioane de euro a fost depășită în 2020.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Supermarketul online din Cehia Rohlik se pregătește să intre pe piața din România anul viitor, sub brandul Sezamo