Mărcile private, în ascensiune
În prezent, mărcile private reprezintă puțin sub 10% din vânzările grupului Rohlik, iar această cotă este în creștere. Clienții apelează din ce în ce mai mult la aceste mărci pentru accesibilitatea, calitatea și valoarea lor. În plus, mărcile private ale grupului Rohlik sunt concepute având în vedere sustenabilitatea, așa cum demonstrează certificări precum MSC, ASC, RFA și altele. Aceste certificări reflectă angajamentul față de protecția mediului, pescuitul durabil și agricultura, asigurându-se că produsele Rohlik Group cu etichetă privată îndeplinesc cele mai înalte standarde de calitate și responsabilitate, pe care clienții le apreciază.
Gamă largă de mărci private
Pe lângă Miil și Kitchin, Rohlik Group oferă un portofoliu divers de mărci private. Cafeaua Ubomi și mezelurile și cârnații Dacello sunt principalele atracții, în timp ce marca Yutto oferă nuci și băuturi pe bază de plante, iar Sutcha oferă carne de vită de calitate superioară.
Brandul Moddia acoperă produse de igienă din hârtie, iar pentru proprietarii de animale de companie, Rohlik Group a introdus Pauu, o linie de hrană pentru câini și pisici.
Sezamo este un one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop. Supermarketul colaborează cu furnizori și producători locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea.
Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.
Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022.
Mai multe produse ECO la Sezamo: ce reduceri vrea să introducă supermarketul online la această categorie de produse
![Mai multe produse ECO la Sezamo: ce reduceri vrea să introducă supermarketul online la această categorie de produse](https://www.retail.ro//storage/image_thumbs/thumbs/b78b4666127ef68606d98c8eb7a0864e/1201x628-10-90.png?v=1720423600)