H&M și-a majorat afacerile cu 25%, ajungând la 849,5 milioane de lei, în 2021, după anul dezastruos anterior, în care afacerile scăzuseră cu 32%. Profitul a ajuns la 13,2 milioane de lei, de la 21,9 milioane, înregistrate în 2020, iar numărul de angajați a continuat să scadă, în prezent, echipa din România fiind formată din 871 de salariați, cu 15 mai puțin.
În 2020, H&M se afla pe locul al treilea în topul retailerilor de fashion din România. În primul an pandemic, cifra lor de afaceri pe plan local a scăzut cu 32%, până la 643 de milioane de lei, după ce închiderile de magazine și munca de acasă au oprit cumpărăturile de haine. Profitul companiei a scăzut cu 44,8 milioane de lei, iar 329 de angajați nu mai lucrau în magazine, la finalul anului 2020.
Recent, compania a anunțat că va închide 240 de magazine la nivel global, ca urmare a boicotului din China și a problemelor generate de războiul Rusia-Ucraina.