Lectură de un minut

09 Mai 2022 - Știri și Noutăți

Suedezii de la H&M, pe creștere în 2021, dar departe de pragul de 1 miliard de lei, atins înaintea pandemiei

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Suedezii de la H&M, care dețin pe plan local și brandul COS, și-au majorat afacerile în 2021 cu 25%, apropiindu-se de 850 de milioane de lei, fără însă să depășească pragul de 1 miliard de lei, atins în anul 2019.

H&M și-a majorat afacerile cu 25%, ajungând la 849,5 milioane de lei, în 2021, după anul dezastruos anterior, în care afacerile scăzuseră cu 32%. Profitul a ajuns la 13,2 milioane de lei, de la 21,9 milioane, înregistrate în 2020, iar numărul de angajați a continuat să scadă, în prezent, echipa din România fiind formată din 871 de salariați, cu 15 mai puțin.

În 2020, H&M se afla pe locul al treilea în topul retailerilor de fashion din România. În primul an pandemic, cifra lor de afaceri pe plan local a scăzut cu 32%, până la 643 de milioane de lei, după ce închiderile de magazine și munca de acasă au oprit cumpărăturile de haine. Profitul companiei a scăzut cu 44,8 milioane de lei, iar 329 de angajați nu mai lucrau în magazine, la finalul anului 2020.

Recent, compania a anunțat că va închide 240 de magazine la nivel global, ca urmare a boicotului din China și a problemelor generate de războiul Rusia-Ucraina.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Suedezii de la H&M, pe creștere în 2021, dar departe de pragul de 1 miliard de lei, atins înaintea pandemiei