Lectură de 4 minute

15 Jul 2021 - Știri și Noutăți

Start-up-ul tech BeeFast primește o investiție de 500.000 de euro și își propune triplarea afacerii

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

După un an și jumătate de activitate, BeeFast, start-up tech de curierat ultra-rapid și integrare digitală pentru businessuri offline, primește o investiție de 500.000 de euro pentru accelerarea businessului, extinderea sa și consolidarea la nivel operațional. Infuzia de capital vine de la un investitor privat, valoarea din prezent a BeeFast fiind evaluată la 3 milioane de euro, iar întreaga asistență juridică pe parcursul investiției fiind asigurată de KPMG Legal – Toncescu și Asociații, potrivit unui comunicat de presă.

Dezvoltările din ultimul an și soluțiile propuse de BeeFast pentru segmentele de piață dinamice din online au dus la o creștere constantă a numărului de curieri și clienților parteneri, lucru care s-a văzut și în cifra de afaceri a companiei. Astfel, la jumătatea lui 2021, BeeFast a înregistrat o cifră de afaceri în creștere cu 350% față de perioada similară a anului trecut.

Trendul accelerat de creștere a domeniului, soluțiile tech, portofoliul de clienți, alături de echipa de antreprenori care au fondat BeeFast plasează evaluarea pentru BeeFast la 3 milioane de euro în prezent. Procesul de evaluare și due dilligence, negocierile și formalitățile pentru încheierea tranzacției de infuzie de capital în BeeFast au durat 3 luni.

Beefast își propune triplarea afacerii

În prezent, la 18 luni de la lansare, BeeFast gestionează livrările rapide a peste 300 business-uri locale - restaurante, magazine online de băuturi, de electrocasnice, de accesorii, magazine din segmentul fashion și florării. Platforma încadrează peste 1.500 curieri activi, care funcționează optimizat, după principiile de shared economy.

În plus, BeeFast are în plan dezvoltarea afacerii. Primul obiectiv de creștere presupune triplarea numărul de livrări zilnice în următorul an. Evoluția va avea loc atât pe fondul atragerii de noi clienți din zona București, unde interesul pentru livrări ultra-rapide este în creștere, cât și prin extinderea către noi orașe, direcție pe care o aveam în plan pentru acest an, a declarat Cristian Grozea, CEO și co-fondator BeeFast.

De asemenea, investiția primită va fi direcționată parțial și spre consolidarea și optimizarea la nivel operațional, respectiv către dezvoltarea de funcționalități astfel încât clienții să aibă o experiență optimizată, atât pe zona B2B – companii și curieri, cât și B2C, la nivelul clienților finali.
Lansată la finalul lui 2019, Bee Fast a devenit un start-up pentru livrările ultra-rapide în București și Ilfov, având o medie de livrare de 55 de minute de la plasarea comenzii. Acesta a fost principalul motor de creștere în 2020, când, pe fondul pandemiei, start-up-ul a crescut accelerat. Astfel, compania a ajuns de la o medie de 16 comenzi/zi în ianuarie 2020 la aproape 400 comenzi/zi în ianuarie 2021 și 500 de comenzi/zi în prezent.

Dinamica înregistrată a fost posibilă prin platforma tech pe care funcționează sistemul BeeFast, care a permis atât integrarea rapidă cu magazinele online cu tradiție, precum și oferirea unei infrastructuri digitale cu sistem integrat de plată și livrare a comenzilor pentru magazinele offline care și-au dorit o tranziție rapidă către online în perioada pandemiei.
BeeFast, start-up fondat de 4 antreprenori la finalul lui 2019, a pornit ca o soluție de livrări rapide B2B și B2C. Contextul socio-economic recent a determinat o linie nouă de dezvoltare a businessului, către oferirea unei infrastructuri digitale cu sistem integrat de plată și livrare a comenzilor pentru magazinele offline.

Citeste si:
C&A vrea să se extindă cu magazine mai mici în centrele orașelor europene
C&A vrea să se extindă cu magazine mai mici în centrele orașelor europene

Gama de produse pe care BeeFast le livrează în prezent acoperă zona de produse alimentare - proaspete sau ultra-proaspete - și nealimentare - documente, cadouri, ambalaje non-standard, echipamente IT, produse din segmentul fashion, beauty etc.

Printre clienții platformei de livrare rapidă BeeFast se numără Grupul City Grill, lanțul de restaurante Japanos, Flanco, Porto Gallo, Chopstix, Berea TNR, Ohvăz, Simbio, Aria Burger, Godai și multe altele. De asemenea, BeeFast se adresează și persoanelor fizice care aleg să trimită colete sau documente rapid, folosind platforma my.beefast.ro. Momentan, BeeFast este disponibil în București și Ilfov.

KPMG Advisory SRL este unul dintre cei mai importanți actori de pe piața de consultanță în afaceri, oferind asistență în încheierea de tranzacții importante şi în identificarea de soluții optime pentru investitori, reunind o echipă de experți cu experiență în zona de tranzacții și consultanță în afaceri.

CMF Consulting S.A. este unul dintre promotorii profesiei de evaluator din România.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Start-up-ul tech BeeFast primește o investiție de 500.000 de euro și își propune triplarea afacerii