Lectură de 4 minute

07 Apr 2021 - Știri și Noutăți

BeeFast devine partener Postis și oferă livrare ultra-rapidă: 55 minute în aria de acoperire

Anca Olteanu

BeeFast, start-up tech de curierat expres, devine partener al platformei de management integrat al livrărilor Postis și oferă livrare în decurs de maximum două ore de la preluarea comenzilor. Timpul mediu de livrare în raza de acoperire - București și Ilfov – este de 55 de minute.

Peste 70% dintre români și-au dorit să poată opta pentru o livrare expres, atunci când au comandat online, arată datele unui sondaj recent al BeeFast. Mai mult de jumătate (54%) dintre respondenți au precizat că și-ar dori o livrare în 2-3 ore sau în aceeași zi a produsului comandat. Mai mult decât atât, 52% au și optat pentru această variantă de livrare, dacă a fost disponibilă. 

BeeFast a crescut în 2020 de la o medie de 16 comenzi/zi în ianuarie, la un maxim de peste 700 comenzi/zi în prezent. Scalarea rapidă a fost posibilă datorită platformei tech pe care funcționează sistemul BeeFast, unde sunt înscriși în prezent peste 1.200 de curieri. Aceștia asigură livrarea cu o medie de 55 de minute de la preluarea comenzii. 

Livrare ultra–rapidă printr-un click 

Pentru a putea accesa serviciile de livrare expres prin BeeFast, retailerii ce utilizează Platforma Postis pentru managementul, optimizarea și automatizarea proceselor de last-mile trebuie doar să își facă un cont BeeFast și să activeze serviciul deja integrat în platformă, livrările ultra-rapide devenind posibile imediat.

Funcționalitatea Postis Delivery Widget permite comercianților să ofere clienților finali posibilitatea de a alege chiar la finalizarea coșului de cumpărături opțiunea de livrare expres, standard sau programată. De asemenea, cumpărătorii pot alege nu doar viteza de livrare, ci și locului livrării - la o adresă, preluare personală dintr-un magazin fizic sau din unul dintre cele peste 2.000 de lockere sau puncte de preluare integrate cu Postis.

Citeste si:
Asociația Sută la Sută Românesc a lansat un program de educație nutritivă pentru adolescenți. Campania, susținută de Mondelēz

Prin serviciul Postis Customer Engagement, comercianții pot oferi clienților informații în timp real despre stadiul livrării, prin SMS și e-mail, în timp ce Postis CX Tracker permite comercianților să afle care este percepția clienților lor cu privire la fiecare livrare, cu formulare integrate de scor și feedback.

Serviciu disponibil în București și județul Ilfov

Serviciul de curierat ultra-rapid integrat de Postis prin parteneriatul cu BeeFast este disponibil în prezent în București și în județul Ilfov, aria de livrare urmând să fie extinsă în următoarele luni.

BeeFast are în plan extinderea la nivel național, pe parcursul acestui an. Gama de produse pe care BeeFast le livrează în prezent, inclusiv prin parteneriatul cu Postis, acoperă produse alimentare - proaspete sau ultra-proaspete - și nealimentare - documente, cadouri, ambalaje non-standard, echipamente IT, produse din segmentul fashion, beauty etc.

BeeFast și Postis

BeeFast, un start-up fondat de patru antreprenori la finalul lui 2019, a pornit ca o soluție de livrări rapide B2B și B2C. BeeFast asigură construirea unui e-shop folosind Shopify, acesta având integrat API-ul companiei, astfel încât în 24 de ore clientul dispune de un sistem funcțional și activ de comenzi și livrare, inclusiv sistem de plată. Implementarea este asigurată gratuit de BeeFast cu condiția ca livrările în București să se realizeze prin intermediul platformei.

Citeste si:
Formatul Profi Monaco ajunge în București. Magazinul are zonă fiiGO și un coffee corner

Printre cei peste 250 clienți business ai platformei de livrare rapidă BeeFast se numără Grupul City Grill, lanțul de restaurante Japanos, lanțul de florării Floria.ro, Berea TNR, Ohvăz, Simbio, Aria Burger, Godai, Stația RomBeer, AltMarkt. De asemenea, BeeFast se adresează și persoanelor fizice care aleg să trimită colete sau documente rapid, folosind platforma my.beefast.ro. Momentan, BeeFast este disponibil în București și Ilfov, însă fondatorii au în vedere extinderea la nivel național. Mai multe detalii https://beefast.ro .

Înființat în 2016, Postis este un start-up LogTech din România, care a revoluționat sectoarele de logistică și transport prin intermediul tehnologiilor IT – platforme digitale deschise, algoritmi de machine-learning, decizii de business bazate pe date, instrumente analitice și automatizare.

Platforma Postis este utilizată, în prezent, de peste 150 de clienți, printre care: Flanco, Ikea, Cărturești, Elefant.ro, Secom, Schmitz-Cargobull, Intersport, Cora sau Noriel.

Ca urmare a creșterii accelerate din România, Postis se pregătește de o nouă rundă de finanțare pentru extinderea operațiunilor în Europa Centrală și de Est, care va marca trecerea companiei în faza de scale-up.

 

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  BeeFast devine partener Postis și oferă livrare ultra-rapidă: 55 minute în aria de acoperire