Lectură de 2 minute

25 Mai 2022 - Știri și Noutăți

Simplify, sistemul de business pentru magazinele online, își extinde operațiunile logistice și deschide un nou centru de e-fulfillment la Cluj

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Simplify, ecosistemul de business pentru magazinele online, își accelerează expansiunea și își extinde operațiunile logistice, deschizând un nou centrul de e-fufillment, la Cluj, pe o suprafață de 1.500 mp, în urma unei investiții de 40.000 de euro, de unde va furniza servicii logistice pentru magazine online.

Simplify, soluția bazată pe integrarea tehnologiei și a fluxurilor operaționale, procesează, în prezent, peste 30.000 comenzi pe lună, înregistrând o creștere de 55%, față de aceeași perioadă a anului trecut.

„Deschiderea noului centru de e-fulfillment de la Cluj susține strategia de dezvoltare a companiei prin care extindem oferta serviciilor de fulfillment și logistică pentru piața de e-commerce din România. Ne bucurăm să avem clienți care și-au triplat volumele față de aceeași perioada a anului trecut, și totodată, anticipăm că vom încheia acest an cu o creștere de 20% a cifrei de afaceri. De aceea, ne dorim să continuăm creșterea și diversificarea serviciilor în linie cu investițiile strategice ale companiei din ultimul an, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor acestora”, declară Carmen Vasilescu, directoarea de logistică.

În urma unei investiții de aproximativ 500.000 de euro, compania continuă dezvoltarea soluției de integrare a serviciilor de supply chain. Prin intermediul portalului Simplify, pot fi vizualizate date în timp real, precum statusul tuturor transporturilor de aprovizionare, statusul comenzilor care urmează să ajungă la clienții care au comandat online sau situația stocurilor și a coletelor care urmează să fie livrate.

Compania va reorganiza zona depozitului și va implementa noi sisteme de automatizare a proceselor, cum ar fi achiziționarea unor conveioare și a unui lift pentru etajele platformei, adăugarea unor puncte de validare, precum și a altor echipamente, care să contribuie la eficientizarea proceselor de pregătire a comenzilor pentru magazinele online.

Față de aceeași perioadă a anului trecut, portofoliul Simplify a crescut cu 15%, clienții beneficiind de întregul ecosistem de business: de la transport pentru aprovizionare, la toate aspectele care țin de logistică – recepția produselor, depozitare, servicii cu valoare adăugată (pachete de tip bundle, ambalare specială, etichetare sau re-etichetare), pregătirea comenzilor, logistica retururilor. Printre clienți se numără companii precum Sneaker Industry, Fashion Lifestyle & Distribution, Sport Couture, GBB, Senses.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Simplify, sistemul de business pentru magazinele online, își extinde operațiunile logistice și deschide un nou centru de e-fulfillment la Cluj