Lectură de 2 minute

26 Apr 2023 - Știri și Noutăți

Shein, investiții de 70 de milioane de dolari pentru a-și susține producția

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Platforma de comerț electronic Shein va investi 70 de milioane de dolari în următorii cinci ani pentru a-și sprijini întregul arsenal de furnizori de producție și angajații acestora. În acest scop, va face o nouă investiție de 55 de milioane de dolari, care se adaugă la cele 15 milioane de dolari investite anterior de Shein în Programul de abilitare a comunității furnizorilor (SCEP), anunțat în 2022. 

Sursa foto: Shutterstock

Prin aceste investiții, compania își propune să încorporeze progrese tehnologice, să ofere inițiative de formare a angajaților, îmbunătățiri ale instalațiilor, precum și servicii pentru comunitățile din cadrul ecosistemului furnizorilor, potrivit JustRetail.news.

De asemenea, una dintre inițiativele platformei este construcția primului său Centru de Inovare în Producția de Îmbrăcăminte (CIGM). Acesta are scopul de a împuternici comunitatea sa globală de furnizori de producție și de a crea un ecosistem de producție mai sustenabil, folosind metodologia de producție lean, pornind de la modelul de afaceri de producție la cerere al Shein. (n.r. sistemul de management lean are drept scop reducerea costurilor și creșterea productivității.)

Cu o suprafață de 58.450 de metri pătrați, CGIM va fi finanțat cu o sumă estimată la 40 de milioane de dolari pe o perioadă de cinci ani pentru cercetarea și dezvoltarea de soluții inovatoare de tip lean pentru producția de îmbrăcăminte, inclusiv sisteme și aplicații avansate de gestionare a producției lean, cum ar fi utilizarea vehiculelor cu ghidaj automat pentru a promova automatizarea și eficiența pe parcursul întregului proces de producție.

Mai mult, CIGM va acționa ca un centru de transfer de cunoștințe și de formare profesională cu privire la conceptele și noile modele brevetate de Shein, pentru a sprijini transformarea la toate nivelurile și toate etapele din industrie. În timp, se va extinde pentru a oferi aplicații teoretice și practice la fabricile de confecții Shein din întreaga lume.

În acest an, Shein va organiza peste 480 de cursuri de formare pentru lucrătorii din lanțul de aprovizionare, încorporând cursuri și ateliere de lucru axate pe modelele de producție lean.

Shein livrează în peste 220 de țări la nivel global, printre care și România, unde a adunat doar pe Facebook, comunități cu zeci de mii de utilizatori. Cel mai mare grup dedicat magazinului online are 76.000 de membri, unde românii cer păreri legate de anumite produse, pun poze cu cele cumpărate și se mai plâng din când în când de timpul mare de livrare, de câteva săptămâni în unele cazuri.

Citeste si:
Sondaj: Cheltuielile de logistică și transport rămân cele mai mari provocări pentru magazinele online românești care vând produse în străinătate
Sondaj: Cheltuielile de logistică și transport rămân cele mai mari provocări pentru magazinele online românești care vând produse în străinătate
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Shein, investiții de 70 de milioane de dolari pentru a-și susține producția